trouwen! man kan geen trouwring dragen door werk, tatoeéren???? ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    hej dames

we hebben gisteren besloten om te trouwens maar ja, daar horen ook ringen bij.
    mijn mannetje is timmerman er kan dus geen ring dragen, dus ja wat dan?
    ik vind het om je vinger laten tatoéeren een beetje ordinair, weet niet waarom heb er zelf ook 3 maar niet om mijn vinger.

heeft iemand er ervaring mee? misschien iets met kleur? of een strakke streep om je vinger als een dunne ring en daar onder in een kleur een tekst zetten?
    het meest stomme is nog dat ik altijd heel hard schreeuw dat ik nooit een naam laat tatoéeren.

hij een tattoo en ik een ring vind ik niets.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn man heeft zijn trouwring alleen in het weekend aan.. Tattoo vind ik persoonlijk niks..

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    zelfs dan is hij aan het werk dus dat word hem ook niet en ik denk dat hij hem anders nooit om heeft.

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Vrienden van ons hebben ipv trouwringen een "ring" laten zetten in de tattooshop.
    Het is bij hun het Chinese teken voor Liefde.
    Ziet erg mooi uit moet ik zeggen, subtiel en niet heel je vinger is volgekalkt met een brede band!

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

En bovenal: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    #6 cherie, 30 jun 2011
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
    ;))ik ken er die hebben wel de naam beide in mooie sierletters getatoeerd. normaal hou ik er ook niet van maar echt opvallend is het niet. zij heeft zelf ook een ring die er over heen kan. het plan was dat voor hem ook nog een keer te laten maken.

7. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    wij hadden op de dag zelf wel een trouwring om gedaan
    en dat was gewoon onze verlovingsring
    en de dag daarna hebben we op onze ringvinger onze trouwringen tatoeeren

soort tribol van gemaakt

ik heb wel mijn man zijn naam maar dan in het chinees op me onderrug
    en wel mijn dochtertje haar naam op me pols en verder uitgebreid als armband

8. Within

Within Niet meer actief

Je bent niet verplicht een trouwring te dragen.. mijn man mag het ook niet op zijn werk (verse producten) en hij draagt hem alleen als hij thuis is.

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vriendlief mag voor zn werk gewoon ring dragen, maar wil (als we in toekomst trouwen) geen trouwring.
    Ik zelf vind een trouwring wel wat hebben, maar aangezien we beide fan van tattoo's zijn ( vriendlief heeft er overigens nog geen 1, maar laat dit jaar zn eerste zetten, ikzelf heb 5 tattoo's en nr 6 en nr 7 liggen al klaar) laten we een ring tatoeëren.
    Hebben al erg mooie getatoeëerde ringen gezien, heel realistisch!
    Dus mochten we ooit trouwen, is de keus makkelijk ;)

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Persoonlijk vind ik het echt heel erg lelijk...is een horloge oid geen optie? Dat hoor je ook steeds vaker! Het is toch ook een symbool van de liefde tussen jullie, of je dit nu direct ziet of niet.

11. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag zelf ook geen ring om op het werk. Op die momenten doe ik hem om mijn ketting, en zodra ik thuis ben gaat hij weer om.

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vind een tatoeage op je vinger echt niet mooi, sorry.

Dan zou ik er liever voor kiezen dat hij zijn ring niet draagt, of alleen als hij niet aan het werk is, of dat hij hem aan een ketting doet (als hij die wel kan dragen). Ik ken tenminste één andere getrouwde man die nooit z'n trouwring draagt, maar dat is omdat hij een ring erg onprettig vindt. Het is maar een symbool, toch, je bent er niet minder getrouwd om.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zag laatst white inkt tattooages voorbij komen, dat vond ik wel érg mooi. Ik weet niet of dat ook iets is voor een ring om je vinger?

14. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Is het geen idee om z'n ring aan een ketting om z'n nek te hangen?

15. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Mijn ouders hebben de ring plat laten slaan..... hebben nu dus een staafje om hun nek

16. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ja daar heb ik ook aan gedacht, zal het zo eens voor leggen.

En ik we willen graag iets om onze vingers, niets is geen opie.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    ik hoorde laatst dat een tatoeage op je vinger altijd gaat uitlopen (vraag me niet waarom). Dat zou ik wel nagaan als ik jou was

18. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nee een ketting is ook niets voor hem, word hij helemaal gek van.

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Heb het al eerder gehoord maar dat is niet waar. Ik wil zelf al een tijdje heel graag een ring laten tattoeëren en heb dat dus al na gevraagd. Het is dus niet zo tenzij je je tattoo bij een prutser laat zetten die je voor een 10'tje tattoeërd..

Misschien is een blacklight tattoo een idee? Die zie je dus écht niet, alleen onder blacklight licht. Toevalling heeft een vriendin vorige week de naam van haar vriend laten zetten, je ziet er alleen niets van :p. Persoonlijk vindt ik dat een tattoo wel gezien mag morgen, maar veel mensen vinden tattoo's wel mooi maar willen hem alleen niet zo zichtbaar hebben en mede daarvoor is blacklight wel ideaal..

20. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man wilde vanwege zijn werk ook geen trouwring en we hebben zelf niet iets met tatoeages. Ik draag dus een ring en hij niet. Daar ben ik uiteindelijk erg blij om omdat een tijdje terug iemand met wie hij weleens werkte ook een ongeval had gehad omdat hij een keer vergeten was zijn trouwring af te doen.

Dus ik ben blij dat hij geen ring draagt ipv alleen tijdens zijn werk af te doen, want ik zie hem dat nog weleens vergeten en ik heb hem het liefst met al zijn vingers/beide handen.

Ik zou dan dus nog eerder voor een tatoeage gaan.

Deel Deze Pagina