hier ook een man die door zijn werk geen ring mag dragen (ook geen ketting, oftewel geen sieraden) ook thuis met zijn werk kan hij geen ring om, enige momenten dat hij hem om heeft is als hij niks te doen heeft of als we een dagje weg gaan (10 keer per jaar hihi) ik vind het wel jammer, maar het is nu eenmaal zo. ik kan door mijn ziekte ook niet altijd een ring om, irriteert en doet te vaak pijn. tatoeren is hier geen optie, vind het wel jammer als het subtiel is vind ik het wel mooi
ik heb zelf een naam op me vinger als ring ( niet van mijn man) ik heb mooie sierletters en ik vind het super mooi en zeker niet ordi! ik heb evt wel een foto laat maar weten als je hem wil zien.
niet altijd hoor! maar idd als je kleine letters dicht bij elkaar doet, heb je kans dat er over een aantal jaar gewoon een zwarte vlek zit! dus daar zou ik zeker over nadenken. dat je het niet te klein en te dicht op elkaar doet!
Mijn man draagt ook een ring aan een wat zwaardere keting. En ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn trouwring ook regelmatig kwijt ben omdat ik hem dan weer eens veilig weg gelegd heb. Een goede vriendin van me maak ook sieraden en zij heeft dus van mij de opdracht gekregen om een keting te maken waar hij veilig en mooi aan kan hangen. Want persoonlijk ben ik als de dood om hem kwijt te raken. En mijn vingers willen nog wel eens van maat veranderen. Dan kom ik aan dan val ik weer eens af. Of weer eens een partij vocht vast houden. Tatoeeren op mijn handen zou ik dus persoonlijk niet doen. Maar alvast van harte gefeliciteerd. Liefs Janna
Mijn man kan zn ring op zn werk ook niet om. Draagt em dus alleen in het weekend en savonds. Vind een tattoo ring echt zoooo tokkie(A)
wij hebben wel een ring laten tattoeren, in onze `verkeringstijd `nog. Geen naam hoor, wil ik ook niet. Bij het trouwen wel goedkope ringen gedaan, puur omdat ik dat erbij vind horen. Mijn man draagt zijn ring aan een ketting tijdens werk. Onze tattoos zijn niet dik of overdreven vind ik zelf, allebei hebben we dezelfde laten zetten
een ring om een ketting heen? Mijn ex kon door zijn werk ook geen ring dragen. Hij werkte op een hoge kraan en was bang dat hij hem zou verliezen. Hij had hem om zijn nek heen. We waren dan wel niet getrouwd maar dat kan met een trouwring ook toch?
mijn man draagt zijn ring niet tijdens zijn werk maar doet hem aan zodra hij thuiskomt een tattoo als trouwring vind ik niet mooi
meestal vind ik tattoo ringen niet zo mooi. alleen kwam ik net deze tegen op google en die vind ik nog wel mooi.
Mijn zus en zwager hebben 13 jaar geleden hun trouwringen laten tattooeren maar die zijn er nu niet mooier op geworden.. Ik heb trouwens mijn trouwring aan mn ketting, ik kan er niet tegen schijnbaar mijn hele huid gaat jeuken en kapot als ik hem ook maar een halve dag om heb wel enorm zonde..
dit is wel een foto net na het zetten, dus hij is nog erg dik en zwart! als je er nog 1 van nu wil moet ik er ff 1 maken.
manlief draagt zijn trouwring ook bijna niet. eigenlijk alleen met speciale gelegenheden. Wij hadden toendertijd ook gekozen voor een goedkopere ring voor hem en een duurdere voor mij. Hij zegt vind het zonde om veel geld uit te geven aan een ring die ik bijna niet draag. wij hebben een tatoo laten zeggen als verloving
mijn vader draagt zijn trouwring ook nooit, hij heeft hem laten vervormen naar een hartje en die hangt aan zijn ketting. Echt heel mooi
Ik heb ook een trouwtattoo En ben er erg bij mee. We hebben hem al voor onze echte trouwdag laten zetten en op ons huwelijk ringen gebruikt. MIjn man heeft hem zelf bedacht en het zijn de eerste letters van onze naam. Nu hoeven we hem nooit meer af te doen
mijn man is automonteur en kan dus ook geen ring dragen. hij heeft hem om zijn ketting hangen en dan in zijn t-shirt gestopt.