trouwen! man kan geen trouwring dragen door werk, tatoeéren???? ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Geniet van de voorbereidingen!

Wij hebben er voor gekozen om helemaal geen ringen te nemen. Mijn man kan ook vanwege het werk geen ring dragen en ik heb 2 hele mooie ringen van hem gehad voor ons trouwen (1 "zomaar" en de ring die hij mij gaf toen hij mij ten huwelijk vroeg) en die wil ik alletwee niet af doen. Na lang wikken en wegen hebben we toen maar besloten om helemaal geen ringen te nemen. Ondanks dat het heel gebruikelijk is en mensen in onze omgeving het in het begin vreemd vonden. Nu geven de meeste mensen ons gelijk want je ziet bij heel veel stellen dat ze dure ringen gekocht hebben waarbij de ring van manlief niet meer uit het nachtkastje komt.
    Persoonlijk vind ik de tattoo ringen niet mooi en ik denk ook dat ze naar mate je ouder wordt ze ook steeds minder mooi worden. Kijk eens naar die gerimpelde handjes van oude mensen.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ken ook een stel die de ring getatoeerd hebben, maar ik vind het niet mooi......

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    nou vandaag bij het stadskantoor geweest en we kunnen 18 nov pas trouwen eerder was er geen plek, dus we hebben nig even om te kijken wat we willen.

denk dat het toch een witte tattoo word.

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Gefeliciteerd!!
    Wij hebben ook geen trouwringen, maar armbanden.

5. Kelly19

Kelly19 Actief lid

26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    een tattoo met witte inkt zou ik wel goed over nadenken
    met witte inkt is het vaak lastiger een tattoo te zetten de tattoo kan bij een blanke huidskleur eruit komen te zien als een litteken of gelig worden en mag niet in de zon
    mijn vader had een tattooshop en gebruikte nauwelijks tot niet witte inkt

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Van harte met jullie trouwdag!

Mijn man heeft zijn ring aan een gouden kettinkje om zijn nek als ie werkt.
    Is ie vrij dan doet ie hem om zn vinger

7. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Gezien zijn werk ben ik bang dat het aan de binnenkant al snel zal slijten.
    Zoals eerder gezegd, een ketting met daaraan zijn trouwring?

8. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Wij hadden ons voorgenomen na de bruiloft rustig te gaan kijken voor ringen. Was er bij de voorbereiding bij in geschoten...Zijn nu ruim een jaar getrouwd en heb het geen dag gemist. Ik heb twee ringen uit onze 'verkeringstijd' en die draag ik altijd. Mijn man houdt niet van ringen en kan ze bij z'n werk al niet om. Vind het dan zonde van m'n geld.
    Mijn zwager gebruikt z'n trouwring om bierflesjes open te maken....dus tsja

9. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    teneerste gefeliciteerd !

ik draag ook geen ring n mijn man ook niet! als hij het niet kan dragen opwerk .. vind ik niet zo erg.. hij kan altijd dan toch wel thuis dragen of helemaal niet? jullie beiden en familie vrienden weten toch dat jullie stel zijn..
    of verzin gewoon zoals iemand al zei armbandjes etc

tattoo? zou niet doen .. wil niet gemeen zijn en wens het helemaal niet maar stel dat het niet goed gaat?!

10. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    ik vind tattoo niks.

Mijn man kan ook geen trouwring om met werk, dus.... dan doet hij hem gewoon af. Hij draagt hem buiten het werk wel.

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wij hebben en trouwringen en op de andere vinger een tatoo met onze naam(dus man van mij en andersom natuurlijk:D)

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn vriend wilde ook een ring tattoo, omdat hij er geen omkan met het werk, maar hij mag ook geen zichtbare tattoo's hebben. Als we nu gaan trouwen laten we een mooie ketting maken waar de ring als een soort van schakel tussenkomt te hangen.

Deel Deze Pagina