mp vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door mupet, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames even een vraagje

ben echt een leek op mp gebied, voor het eerst kleertjes er op staan en nu dus voor het eerst een bod op iets gekregen.

Wat moet ik nu doen? gelijk daar op reageren, of juist wachten of er nog iemand meer gaat bieden?

ik weet niet hoe het in zn werk gaat of hoe andere mensen dat meestal doen, dus d8 vraag het ff hier :)

groetjes!

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Is het bedrag wat er geboden is ook ongeveer wat je er voor wilt hebben? Zo ja dan zou ik er akkoord mee gaan en die bieder mailen dat je akkoord gaat en het verder af te handelen.

Is het te laag dan kun je diegene mailen dat je het bedrag te laag vind. En bijvoorbeeld doorgeven wat je er minimaal voor wilt hebben.

Ik zelf vind het altijd super irritant dat je ergens op bied, en vervolgens 3 dagen later pas iets hoort.

Daarbij ben ik van mening dat je blij mag zijn als je er geboden word op kleren op marktplaats gezien er grote aanbod op marktplaats.

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jada ik had bieden vanaf die prijs gedaan die zei geboden heeft, maar wel erbij in het berichtje gezet dat het Exclusief de verzendkosten was die de Koper zou moeten betalen.. dus zou er nog 1,84 bij komen.

verder heb je ook wel gelijk denk ik, ik vroeg me alleen af hoe het in zn werk gaat en wat het nut van dat bieden was als iedereen gelijk bij het eerste bod reageert op de koper..

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    kijk als je iets exclusiefs verkoopt dan kan je wachten maar met kleren is eigenlijk mijn ervaring dat mensen het verkopen voor de bieden vanaf..prijs omdat er al zo verschrikkelijk veel kleren op staan.

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okido:) haha ik zal die vrouw gelijk ff terugmailen, anders blijft het hier toch maar liggen, ik doe er nix meer mee :)

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou daar merk ik nooit iets van hoor!
    hier gaat het als zoete broodjes de merkkleding
    en soms plaats ik iets savonds en reageer ik pas de dag daarna of weekend daarna
    ik ben geen bedrijf
    en willen ze dat niet gaan ze maar naar de winkel toe.
    nu ook veel geplaatst
    en al veel biedingen binnen een uur
    kinderbijslag bijna he!

7. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mirell haha ik wou dat het ook zo ging bij mij;) maar goed, bij mij zijn het niet veel merk dingetjes!

ook veel dingen van villa happ en dat soort dingen, maar goed, wel allemaal echt nog leuk... haha

maarja, nu heb ik dr al gemaild, ben benieuwd of ik uberhaupt nog wat terug krijg omdat ik die verzendkosten dr bij wil hebben...

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Merk kleding zal ongetwijfeld sneller gaan, dat geloof ik zo. Maar er staan genoeg merkloze kleding op en dan ben ik van mening dat je blij mag zijn dat je een bod krijgt.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dat de koper de verzendkosten moet betalen is heel normaal hoor. Doet iedereen wel denk ik.

10. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames nog ff vraagje,

Nu vandaag de koop bijna rond gemaakt, ik mijn rek.nummer grstuurd en zei haar adres, erbij gezegd dat ik het opstuur als ik het geld heb ontvangen, maar nu hoor ik al de hele dag nix meer van haar......

Vind dit wel een beetje rot omdat ik mijn rek.nr heb gegeven

Maar is dit normaal of???

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Misschien moest ze werken en is ze er nog niet aan toegekomen. Heb ik ook wel gehad.

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha niet iedereen zit er 24/7 achter hoor ;)
    ik moet ook welleens de volgende dag terug mailen omdat ik idd net moet werken of weg moet.
    maar maak je geen zorgen :)

13. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha oke gelukkig is ook zo natuurlijk maar vind het wel eng omdat jezomaar je reknr geeft, maarja komt wel goed, kmoet gwoon btje geduld hebben

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    mupet ze kunnen niks met je rek. nr alleen geld erop storten en das niet erg toch. dus ook al reageert ze niet meer dan is dat beetje balen natuurlijk maar maakt niks uit dat ze je rek. nr. hebben.

succes verder.

15. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hip, ow thnx k was bang dat ze er miss wel wat mee kon maar gelukkig dus niet hah!

Deel Deze Pagina