Hoi dames even een vraagje ben echt een leek op mp gebied, voor het eerst kleertjes er op staan en nu dus voor het eerst een bod op iets gekregen. Wat moet ik nu doen? gelijk daar op reageren, of juist wachten of er nog iemand meer gaat bieden? ik weet niet hoe het in zn werk gaat of hoe andere mensen dat meestal doen, dus d8 vraag het ff hier groetjes!
Is het bedrag wat er geboden is ook ongeveer wat je er voor wilt hebben? Zo ja dan zou ik er akkoord mee gaan en die bieder mailen dat je akkoord gaat en het verder af te handelen. Is het te laag dan kun je diegene mailen dat je het bedrag te laag vind. En bijvoorbeeld doorgeven wat je er minimaal voor wilt hebben. Ik zelf vind het altijd super irritant dat je ergens op bied, en vervolgens 3 dagen later pas iets hoort. Daarbij ben ik van mening dat je blij mag zijn als je er geboden word op kleren op marktplaats gezien er grote aanbod op marktplaats.
@jada ik had bieden vanaf die prijs gedaan die zei geboden heeft, maar wel erbij in het berichtje gezet dat het Exclusief de verzendkosten was die de Koper zou moeten betalen.. dus zou er nog 1,84 bij komen. verder heb je ook wel gelijk denk ik, ik vroeg me alleen af hoe het in zn werk gaat en wat het nut van dat bieden was als iedereen gelijk bij het eerste bod reageert op de koper..
kijk als je iets exclusiefs verkoopt dan kan je wachten maar met kleren is eigenlijk mijn ervaring dat mensen het verkopen voor de bieden vanaf..prijs omdat er al zo verschrikkelijk veel kleren op staan.
Okido haha ik zal die vrouw gelijk ff terugmailen, anders blijft het hier toch maar liggen, ik doe er nix meer mee
nou daar merk ik nooit iets van hoor! hier gaat het als zoete broodjes de merkkleding en soms plaats ik iets savonds en reageer ik pas de dag daarna of weekend daarna ik ben geen bedrijf en willen ze dat niet gaan ze maar naar de winkel toe. nu ook veel geplaatst en al veel biedingen binnen een uur kinderbijslag bijna he!
@mirell haha ik wou dat het ook zo ging bij mij maar goed, bij mij zijn het niet veel merk dingetjes! ook veel dingen van villa happ en dat soort dingen, maar goed, wel allemaal echt nog leuk... haha maarja, nu heb ik dr al gemaild, ben benieuwd of ik uberhaupt nog wat terug krijg omdat ik die verzendkosten dr bij wil hebben...
Merk kleding zal ongetwijfeld sneller gaan, dat geloof ik zo. Maar er staan genoeg merkloze kleding op en dan ben ik van mening dat je blij mag zijn dat je een bod krijgt.
Hey dames nog ff vraagje, Nu vandaag de koop bijna rond gemaakt, ik mijn rek.nummer grstuurd en zei haar adres, erbij gezegd dat ik het opstuur als ik het geld heb ontvangen, maar nu hoor ik al de hele dag nix meer van haar...... Vind dit wel een beetje rot omdat ik mijn rek.nr heb gegeven Maar is dit normaal of???
haha niet iedereen zit er 24/7 achter hoor ik moet ook welleens de volgende dag terug mailen omdat ik idd net moet werken of weg moet. maar maak je geen zorgen
Haha oke gelukkig is ook zo natuurlijk maar vind het wel eng omdat jezomaar je reknr geeft, maarja komt wel goed, kmoet gwoon btje geduld hebben
mupet ze kunnen niks met je rek. nr alleen geld erop storten en das niet erg toch. dus ook al reageert ze niet meer dan is dat beetje balen natuurlijk maar maakt niks uit dat ze je rek. nr. hebben. succes verder.