Juud is evenals ik al jaren gebruiker van zwangerschapspagina. Beide lid van de voor velen welbekende augustusbus. Mijn zoontje Finn heeft LCH, een zeldzame en soms levensbedreigende ziekte. Juud gaat lopen voor Finn en zijn lotgenootjes!!! Steunen jullie haar en mijn Finn? Steun Judith tijdens de 4daagse in de strijd tegen de ziekte LCH! Stichting 1000 kaarsjes voor Juultje Ga naar: www.devierdaagsesponsorloop.nl Zoek mij op: Zuurbier en doneer. www.1000kaarsjes.nl
Ik hoop dat ik vannacht slapen kan van opwinding.... Mede dankzij jullie massale sponsoring loopt de site met regelmaat vast, ha dat krijgen wij zp-meisjes dan maar mooi voor elkaar een database vast laten lopen! Ik kan niet uitdrukken hoe dankbaar ik jullie en vooral juud ben!!! De teller staat inmiddels op 322 euro voor juud, plek 8! En er hebben zich nog 3 lopers aangemeld bij mij. Het doel dan toch maar bijstellen naar de 1000 euro? 1000 kaarsjes, 1000 euro? Dikke, dikke tranen voor jullie medeleven, begrip, ondersteuning en vooral geld
Helemaal super Juud. Je staat inmiddels op plek 7. @Lauwtje: mss kan je vragen of ze in de titel ook nog de vierdaagse willen vermelden. Dikke knuff voor jou en Finn.
Het is niet veel maar het komt uit het hart. Hoop dat deze actie een hoop opbrengt succes er mee verder.
Dit topic is gesloten o.b.v. regel 1.22 Het plaatsen van berichten en/of het versturen van privé berichten met als doel het werven van sponsoren of fondsen, in de vorm van geld of goederen, voor jezelf of voor anderen, is niet toegestaan.