Trouwen - menstruatie uitstellen - primolut - ervaring?

Discussion in 'De lounge' started by Juffie26, Apr 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Heb net gebeld en krijg de pil.
    Dan komt het precies goed uit en dan heb ik er en met trouwen en op vakantie geen last van.

Bedankt voor alle antwoorden.

2. loirinha

loirinha Bekend lid

Feb 12, 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vroeger toen ik jong was een keertje primolut gebruikt omdat ik niet op vakantie ongesteld wilde worden. Uiteindelijk had ik dit nooit moeten doen, erna ben ik nooit meer regelmatig ongesteld geweest

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Ik heb goede ervaringen met primolut. Wel een heftiger menstruatie, maar wel op het goede moment.
    Tijdens het 'proberen zwanger te worden' had ik ook zeer lange cyclussen en heb ik de laatste keer primolut gehad om een menstruatie op te wekken. Alleen werd ik daarna nog steeds niet ongesteld en bleek ik dus zwanger! Huisarts in opleiding heeft toen gebeld met een gyneacoloog (hij wist het zelf ook niet) maar kan dus helemaal geen kwaad!

4. mausi

mausi Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    2,750
    646
    113
    Gelderland
    Ik zat met hetzelfde... zou precies tijdens het trouwen ongesteld zijn... maar kreeg een prachtige positieve test cadeau, dus niet ongesteld! Anders had ik niet geweten wat ik dan had gedaan.... wist niet eens dat er andere dingen waren, dan de pil, om je menstruatie uit te stellen :)

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Dat prachtige cadeau een positieve test gaat hier helaas niet gebeuren.....
    Ik kan vrijdag de pil beginnen dan komt het precies goed uit.

Share This Page