Lieve meiden, Aangezien ik voor het eerst zwanger ben, heb ik soms nog wel eens van goh wat zal dat zijn. Ik weet dat jullie geen dokters zijn of vk maar wellicht herkend iemand dit. Op dit moment ben ik 18 weken zwanger. Ik heb op dit moment geen buikpijn maar als je me buik aanraakt en bijvoorbeeld zachtjes over wrijft doet dit echt zeer. Wat kan dit zijn ? Kan dit ook te maken hebben met mijn rugpijn want dat heb ik namelijk wel. Alvast bedankt voor jullie reacties !! Liefs truusje
Heb geen idee. Weet wel dat ik niet teveel kan hebben als ik het aanraak of bijvoorbeeld zoals net met me buik tegen het aanrecht leun om iets te pakken
Dat het pijnlijk is als je ergens tegenaan staat dat herken ik wel, volgens mij heeft dat ermee te maken dat je huid strak staat en alles verplaatst is en je baarmoeder wat gevoelig is. Maar das gevoelsmatig en zonder onderbouwing.
ook ik denk dat het gevoeligheid is van de baarmoeder alles moet natuurlijk wel rekken. Bandenpijn ervaar ik meer bij plotselinge bewegingen en draaien zoals je verplaatsen in bed. In eens een felle steek dat snel weer wegtrekt.
Hier hetzelfde, maar dan voelt de binnenkant pijnlijk. Niet de huid. Bandenpijn zit voornamelijk net boven je liezen, en vaak zijn het pijnscheutjes. Maar het kan ook kramperig/spierpijnerig aanvoelen. Het verschilt vooral van vrouw tot vrouw.