Komt het nou eerder??

Discussie in 'De lounge' gestart door joella, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi meiden

    Ik heb met 28 weken een enorme buikpijn gehad en rug pijn en omdat dit me tweede is leek het erg op weeen ik dus de verloskundige gebelt en die zei dat ik een warme douche moest nemen en dan moest gaan slapen nou dat had ik gedaan en was dus ook inslaap gevallen.
    De volgende dag was de pijn minder maar kon ik niet zo goed rechtop lopen ik heb die dag ff aangekeken.
    Nu heb ik nergens last meer van en voel ik de baby nog steeds elke dag.
    Ik had verleden week een afspraak bij de verloskundige en had haar het verhaal opnieuw vertelt ze ging aan me buik voelen en zei dat de baby dus al ingedaalt was dus vandaar die pijn.
    Nu vraag ik me dus af of ik kans heb dat ik eerder ga bevallen de verloskundige zei dat dat mogelijk was en dat ik dan met 38 weken best kon bevallen.
    Nou ik ben zo benieuwd bij me zoontje was ik drie dagen over de uitgerekende datum bevallen

    groetjes Joella
     
  2. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Zo zit ik idd ook, me dat af te vragen, bij mijn zoon was ik 2 dagen overtijd, maar dit lijkt allemaal veel sneller te gaan, ook mijn kindje is al helemaal ingedaald (bij jou wel heel erg snel helemaal voor een 2e kindje) en af en toe ,s nachts denk ik wel dat het ws niet lang op zich laat wachten. ik denk dat ik sowieso ook heel hard hoop dat het eerder komt, maar we zullen zien! Hoop voor jou dat het nog wel even blijft zitten, want anders is het wel heel erg op tijd!
    Succes liefs Carry
     

Deel Deze Pagina