Ik vroeg me af wanneer je bij een tweede zwangerschap de baby kan voelen ? Ik weet dat het sneller is dan bij een eerste, maar hoe sneller is dat dan ?
Voor iedereen toch weer verschillend volgens mij! mij collega is nu 16 weken zwanger van haar tweede en voelt haar kindje nu al!
Gister voelde ik een heel raar gevoel, een soort plopje.. Het was echt maar een paar seconde. Leek een beetje op het gevoel van je darmen, maar dan ietje anders. Kan of was dit de baby ? Dit is mn eerste zwangerschap...
ik voel het nu ook al . heel heel heel af en toe. echt een supergevoel. ik ben nu bijna 18 weken. en voel het sinds een week ongeveer. het is bij mij de eerste.
Bij mijn 1e zwangerschap voelde ik de kleine met 16 weken, ben benieuwd wanneer ik het nu voel. Volgens mij herken je het bij een volgende zwangerschap sneller, maar hoef je het niet persé eerder te voelen, ligt er ook aan hoe je placenta ligt.
Ik voelde mijn dochter met 17,5 weken en deze al met 12 weken (ook al ligt de placenta aan de voorkant). Heerlijk!
Mijn zoontje voelde ik met 18 weken. Dit kindje voelde ik voor het eerst met 14 weken. Eerst was het gefladder en nu duidelijk schopjes.