Hi Ladies, Ik ken mijn vriend al 13 jaar. Ik was 12 en hij was 16. Ik vond hem altijd al een lekker ding lange jongen, zwarte krulletjes, blauwe ogen *smelt weer even weg* Maar hij hoorde bij de "grote jongens" he achteraf hoor ik van hem dat hij me altijd een mooi verlegen meisje vond maar een beetje te jong Elkaar jaren niet gezien, terwijl we 10 minuten lopen bij elkaar vandaan woonden. Op een dag om precies te zijn 08-12-08 dacht ik opeens laat ik eens op msn gaan kijken waar ik echt al jaren niet meer op zat en hij was online.. ik hem aangesproken met hallo.. en zo is het eigelijk begonnen. 1e avond msnen 2e dag smsen 3e dag bellen 4e dag kwam hij me uit me werk ophalen (niks gebeurd) 5e dag (12-12-'08 ook uit me werk opgehaald en we stonden voor het stoplicht en ineens zoende hij me (romantisch he ) Sindsdien onafscheidelijk.. een jaar geleden hebben samen we een huis gekocht en volgende maand worden we geregistreerd partners en in december gaan we alweer 2 jaar. Tijd is zo hard gegaan maar nog steeds dolgelukkig! Nou meiden, kom maar op met die romantische verhalen
Ik kende mijn vriend ¾jaar voordat wij een relatie kregen. We hebben elkaar ontmoet in onze stamkroeg maar toen had ik nog een relatie (vond hem wel een leuke jongen), daarna had hij een relatie en toen dat uitwas kregen wij wat samen. Inmiddels kennen wij elkaar al 10 jaar waarvan we 8,5 jaar een relatie hebben. (we zijn een jaar uit elkaar geweest, maar hebben elkaar toch weer gevonden)
Ik "kende" hem zo'n 4 maanden denk ik. Dat wil zeggen dat ik hem al had zien lopen, maar dat ik me pas een paar maanden later aan hem voorstelde. Na het eerste contact kwamen we elkaar een maand later weer tegen in een club, weer 2 weken later zijn we op eerste date gegaan en weer 2 dates verder was het officieel aan. En toen woonden we ook al praktisch samen
Kende mijn vriend toen bijna een jaartje ofzo. Ging met mn vriendinnenclubje met zijn broer en vrienden van zijn broer om. Hij kwam er steeds vaker bij, belde me toen, 'hier heb je m'n nummer voor als jullie een keer ergens heen willen, shoppen ofzo, breng en haal jullie wel'. Hahaha, vond ik zo geinig toen. Had ik 's avonds een verjaardag, en die mensen gaat ie normaal nooit mee om, was hij er ook ineenkeer, de volgende morgen ook weer, steeds met me klieren haha. Later ging hij 's avonds weleens mee met mijn vriendin en mij naar m'n huis. Toen bleef hij toen ze weg was, en toen kreeg ik m'n eerste zoen! Wat grappig eigenlijk als je dat allemaal zo terug bent. Nu 3 jaar en 2 maanden later nog bij elkaar, met een prachtig zoontje.
Tja, wat is kennen? We wisten al een jaar of 5 van elkaars bestaan. We waren een half jaar echt met elkaar in contact voordat we een relatie kregen (toen was ik 14 en hij 19). Na 5 jaar zijn we getrouwd en samen gaan wonen (een jaar geleden).
Ik kende hem twee weken We gingen met een groep mensen op concerttournee, eerst een week oefenen en dan drie weken concerten geven, en daar kwam ik hem tegen. Na twee weken hadden we verkering Na een jaar zijn we verloofd en nu zijn we 2 1/2 jaar getrouwd en hebben een kindje
Ik kende mijn man ongeveer een half jaar voordat we een relatie kregen. Ik was eigenlijk verliefd op zijn beste vriend, maar daar is het uiteindelijk niks mee geworden. Als ik nu naar die vent kijk vraag ik me altijd wat ik er in godsnaam in zag Maar al die tijd was mijn man een goede vriend van me, en na een tijdje begon hij steeds meer aandacht aan me te besteden. Uiteindelijk zijn we met zijn tweeen iets gaan drinken, niks gebeurd. Avond daarna weer, en toen heeft ie me gezoend. Sindsdien zijn we onafscheidelijk. Nu 7 jaar later zijn we 5 jaar getrouwd (as vrijdag ), en hebben 3 prachtige kindjes samen.
Op een avond kwam ik hem tegen tijdens het stappen. Hij ging twee dagen later op vakantie een weekje. Toen hij net een dag terug was ben ik naar hem toe gegaan en toen eigenlijk gelijk daar ingetrokken . Dus een week "kende" ik hem.
hahaha echt leuk om te lezen en eraan terug te denken. een weekje is ook niet lang maar als je gevoel zegt dat het goed zit waarom niet Ik had beter van de titel kunnen maken: Hoe hebben jullie je partner ontmoet?
Wij kenden elkaar al een half jaar via de msn, hij gamede met mijn ex. Ik was al verliefd voor ik hem in het echt gezien had. Het ging al slecht tussen.mij en mijn ex. Heb het uitgemaakt en mijn huidige liet zien hoe het wel moet, na een paar weken heeft hij officieel verkering gevraagd, lief he. Inmiddels zijn we 5 jaar en bij elkaar en wonen we 3.5 jr samen. Nu ons eerste wondertje nog
Wij kregen ook vrijwel meteen een relatie. Nouja, je kunt je natuurlijk afvragen in hoeverre het dan al meteen een 'echte' relatie is. Maar we gingen meteen daten, met zoenen enzo, en dan ga je er toch automatisch ook vanuit dat jij voortaan de enige bent waar hij dat mee doet, hihi... We zijn overigens na een jaar samen gaan wonen. Inmiddels zijn we ruim 6 jaar samen, waarvan we dus ruim 5 jaar samen wonen.
we leerden elkaar op internet kennen, heel veel gemaild en op msn gezeten. na 2 maanden elkaar gezien was heel gezellig bij mij nog geen sparkle bij hem wel! we zijn toen nog zo'n 4 maanden vriendschappelijk elkaar blijven zien, veel leuke dingen gedaan en ineens was daar ook die vonk bij mij! nu getrouwd en een zoontje dus een half jaartje na onze ontmoeting kregen we echt wat. inmiddels 5,5 jaar samen
Wij kenden elkaar zo'n 9 maanden! Hij had toen nog een relatie en ik ook! 9 maanden later kwamen we elkaar dus weer tegen .. onze relaties waren voorbij! We hadden in de eerste instantie alleen maar lustgevoelens voor elkaar .. Maar die gevoelens veranderden al snel in verliefdheid! En nu zijn we 3 jaar verder en een tweeling rijker ....
@ MamaLeonie, daar moet je meer over vertellen! haha hoe ben je elkaar weer tegen gekomen ook na 12 jaar?
Een maand, op een Grieks feest elkaar ontmoet, geen aand8 aan elkaar besteed verder en ik kreeg een week later een telefoontje van een gezamelijke vriend of ik met hem wou daten, want hij bleef maar aan mij denken... Uit geweest, de week erop nog een date en toen waren we een setje. Nu alweer 7 jaar.