Met elkaar betekent hier: met z'n drieen. Doorslapen is zo'n slechte reden! Dat doe je in 1 nacht. De rest van de week zit je kind duizenden mijlen verderop. Ik hoop dat je dan nog lekker slaapt. Je bent nu een gezin en niet meer alleen met z'n twee. Bovendien kan je met een kind van een half jaar prima in de (avond)uren samen met z'n tweeen zijn als het op bed ligt. Mijn zoontje is nu 1 en slaapt nog 12 tot 14 uur per dag! Dat is toch ook een hele reis; naar Italie met de auto? Ik denk dat ik anders in elkaar steek; kan niet zo goed zonder m'n kind. Laat staan een hele week aan de andere kant van de wereld. Maar het is jouw leven en het zijn dus ook jouw keuzes.
Ja, je kunt bijv. ook van de winter lekker naar een warm oord vliegen, wanneer iedereen hier zit te klappertanden, daar zou ik eerder voor kiezen.
Jeetje spannende dag. Moeilijk om te kiezen maar ik lees toch ergens dat je al besloten hebt. Van fv worden ze ook groot hoor. Maar je schrijft dat je weet dat je dit maar een keer in je leven doet ( huwelijksreis) Was dan eerder getrouwd. Je kindje is nu deel van jullie gezin. Die breng je dan toch niet een week weg. succes in elk geval met beslissen
Doorslapen is ook niet de reden om zonder mijn dochter weg te gaan, komt op het korte lijstje met "voors". Ik wilde graag even kijken of het eventueel mogelijk is om de bv op peil te kunnen houden mochten we een week zonder dochter weg gaan. Conclusie is dat dit niet echt haalbaar is vanwege meerdere redenen.... dus een TEGEN! Ben alles; voors en tegens van met en zonder kind op vakantie gaan tegen elkaar aan het afzetten. Ik heb zeer zeker nog niet besloten... Mijn vriend zou graag met zijn tweeen weg willen gaan, vond ook dat ik maar na deze vakantie moest stoppen met de bv. Op de een of andere manier is het voor hem allemaal makkelijker. Was ook niet mijn bedoeling om een discussie op te starten over het wel of niet zonder je kind op vakantie te gaan. Denk niet dat er echt goede redenen zijn om zonder je kind weg te gaan, hoe oud ze ook zijn. Alleen doet iedereen het anders, als het voor die persoon maar goed voelt. Ik moet er op het moment ook niet echt aan denken, alleen wil om mijn vriend een plezier te doen in ieder geval wel kijken naar de mogelijkheden/voors en tegens voordat ik zijn idee afschiet! Het belangrijkste wat ik wilde weten is of het mogelijk is om het een hele dag uit te zingen zonder kolven of live voeden. Ik weet niet hoe mijn borsten op zoiets zullen reageren en of er een verschil is tussen nu (2 maanden bv) en 6 maanden bv gegeven te hebben. We zijn nu met de dagplanning bezig en ben aan het kijken waar en hoelang ik eventueel een "pauze" in kan lassen... We hadden eerder kunnen trouwen, we hadden ook later kunnen gaan proberen om een kindje te krijgen... situatie is nou eenmaal zo en die wil ik zo goed mogelijk voor iedereen oplossen/inpassen En kindjes worden zeker groot met kv, vind het alleen erg jammer als ik vanwege 1 dag zou moeten stoppen (op dit moment). Misschien ben ik er over een paar weken helemaal klaar mee, maar misschien ook wel niet. Ik heb mezelf geen deadlines opgelegd, werkt vaak het beste bij mij! Hoewel ik beetje de hoop heb om het de eerste 6 maanden vol te kunnen houden ivm verkleinen van allergieen en eczeem!
zeker een hele reis naar Italie! Daarom hebben we er een week voor uitgetrokken om er te komen en een week om weer thuis te kunnen komen. Als het ergens leuk is (of zon) kunnen we blijven hangen en we kunnen nu goed inspelen op onze dochter. Hoeft ze niet al te lang achter elkaar in de auto te zitten en blijft er genoeg tijd over op de dag om met elkaar te tutten...
Ik zelf zou absoluut niet zonder mijn dochter weg willen gaan. Kan mijn man op de kop staan dat hij dat wel zou willen omdat hij dat leuker vindt. Ik zou ook echt niet leuk en gezellig op vakantie gaan dan omdat ik voor mijn gevoel mijn kindje achterlaat. Ik zou dan ook echt kijken hoe jij je er onder voelt als je je kindje een weekje achter moet laten en zelf op vakantie gaat. Voelt dit niet goed dan zou ik het ook absoluut niet doen. Als je het alleen doet om je vriend te pleasen wordt je er zelf ook niet gelukkiger van.
Boek lekker een huwelijksnacht in een of ander sjiek hotel. Of twee nachten. Heb je toch je uitje met je man. Paaien moet je hem! Hij zal nooit weten hoe het is om bv te geven!
Nogmaals, voor die ene dag hoef je de bv zeker niet op te geven. Voeden en dan helemaal leegkolven voordat je wordt ingesnoerd, rond etentijd voeden en daarna leegkolven (of alleen kolven) en dan na je feestje weer. Dat overleven je borsten wel hoor.... 2 maanden of 6 maanden is alweer een groot verschil!
En je man moet proberen de bv los te zien van de vakantie. Je bv (dus indirect jij) moet niet de schuld krijgen dat jullie niet 'lekker met zn tweetjes' wegkunnen. Er spelen veel belangrijke dingen mee (hechting e.d.) die niets met de bv te maken hebben.