Hoi meiden, Dreamygirl, ik heb ook al die calculator ingevuld. Als mijn cyclus 28 dagen zou zijn, dan ben ik tijdens de huwelijksreis vruchtbaar. 5 Juni 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 16 Juni 2009 Een beetje vruchtbaar 17 Juni 2009 Vruchtbaar 18 Juni 2009 Erg vruchtbaar 19 Juni 2009 Eisprong 24 Juni 2009 Innesteldag 3 Juli 2009 Vanaf hier kun je testen 12 Maart 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum Ik ga er vanuit dat het wel even duurt, voordat mijn cyclus normaal is. Het zou super zijn, als het meteen raak is, maar daar durf ik gewoon niet op te hopen... Ik weet dat mijn moeder ook heel snel zwanger is geraakt, geeft toch een beetje hoop... Eline, ik wil me er ook niet op blind gaan staren. Mocht het snel raak zijn, dan zouden we dolblij zijn, maar al duurt het langer (liefst niet te lang, hihi), dan zou ik het ook prima vinden. Dan kunnen we eerst lekker genieten van ons getrouwde leventje. Het valt mij trouwens ook op dat er ineens veel reclame op tv is van zwangerschapstesten en foliumzuur enzo. Nou, fijne avond!
eerste cyclus is meestal niet 28 dagen... die van mij was 31 dagen... Ik hoop voor jullie dat het direct lukt!
Ik ga er inderdaad vanuit dat mijn cyclus in het begin echt nog niet regelmatig is. Om eerlijk te zijn, zou ik zelfs verbaasd zijn als ik meteen een cyclus van 28-30 dagen zou hebben... Nou ja, we zullen zien.
Ik ben pas gestopt toen wij terugwaren van onze huwelijksreis. En wat ben ik daar nu blij om. Heb een hele lange cyclus, maar wel steeds krampen alsof ik ongi moet worden. En een pukkels! niet normaal meer. Ik heb nooit pukkels gehad toen ik tiener was. Had er niet aan moeten denken dat ik dit op mijn huwelijksdag had..(Ik was dan in staat geweest om de fotograaf weg te sturen...)
Hi meiden, @Winniethepoeh: Kan me voorstellen dat je blij was dat je na je huwelijkreis gestopt bent. Ik ben benieuwd wat het stoppen met de pil mij gaat brengen. Wij hebben daarom ook bewust de keus gemaakt om pas te stoppen een 1.5 week ons huwelijk, dan heb ik dus gewoon mijn stopweek en op mijn huwelijksdag zou ik dan offcieel moeten beginnen...daar zal mijn lijf niet raar op reageren. Hopelijk ben ik vruchtbaar direct na het stoppen...maar zoals ik bij jou zie kan het helaas ook heel lang duren voordat je cyclus normaal op gang komt. Hoelang ben je nu al gestopt met de pil? Groetjes, Dreamygirl
Ik kan me inderdaad ook voorstellen dat je blij bent dat je niet voor je trouwdag bent gestopt met de pil. Op zo'n dag zit je natuurlijk niet op een stel pukkels te wachten. Ik stop ook 1,5 week voor onze bruiloft. Ik zou dan drie dagen voor onze dag weer met een volgende strip moeten beginnen, maar dat doe ik dus niet. Ik kan me niet voorstellen dat ik binnen die 2/3 dagen ineens een hoofd vol puistjes heb. Groetjes.