Trouwen tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door katharina, 25 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Wat een leuk topic :) ik lees even mee

2. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Best nog veel dames die trouwen als ze zwanger zijn :D

Gaan wij ook doen. Wanneer weten we nog niet :p In ieder geval wordt het érg klein. Nlk ouders + wijzelf :p Wij trouwen voornamelijk omdat wij allebei een bedrijf achter ons hebben. Dat willen we gescheiden houden en daarom moeten er dingen vastgelegd worden. Bovendien wil ik graag trouwen voor de kleine komt. Met feest geven heb ik sowieso weinig op. Als ik iedereen uitnodig wat ik wil/moet dan zitten we zo richting de 150 man. Lekker duur. Dat geld kan ik beter besteden.

3. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Wij gaan over 1,5 week trouwen. Het word geen groot feest met alles er op en der aan, maar ik heb er wel super veel zin in. Ik moet zeggen dat ik trouwen met zo'n dikke buik extra speciaal vind.

4. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Wat een leuke reacties allemaal! Toch nog veel mensen die trouwen tijdens de zwangerschap inderdaad!
    Trouw(d)en jullie in het wit?

Ik denk dat wij in de middag na het half uur trouwen in het gemeentehuis wat fotootjes laten maken, en dan 's avonds met onze ouders en misschien de getuigen gaan uit eten.

5. Ik trouw in het witte Noppies jurkje wat door tig hoogzwangeren als trouwjurkje wordt gebruikt :D Dat was het enige betaalbare jurkje wat ik kon vinden, wat ook door kon als trouwjurkje. Er zijn echt belachelijk weinig witte positiejurken te vinden en voor 'trouwen in het klein' wilde ik geen honderden euro's uitgeven aan een 'echte' trouwjurk..

Deel Deze Pagina