Trouwen tijdens je zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suusje1985, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd allemaal.

    Wij hebben ook besloten om te trouwen.
    13 Juli gaan we in ondertrouw en 3 augustus gaan we trouwen
    de dag zelf gaan we met fam en goeie vrienden na het gemeentehuis en daarna lunchen bij ons thuis
    en zaterdag 8 augustus geven we een tuinfeest bij mn schoonouders in de tuin voor 45 man ong
     
  2. Suusje1985

    23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    @ Saskia: Dankje. Wij zijn ook puur voor ons zelf getrouwd, maar ook zodat alles goed voor de kleine geregeld is. Wij hadden ook zoiets van we geven geen groot feest nu dat doen we wel over een paar jaar

    @ Danjo: 13 juli dan ben ik uitgerekend, leuk hoor:)

    Je merkt echt steeds vaker dat mensen gaan trouwen al ze zwanger zijn, gelukkig word het niet zo snel meer als een moetje gezien. Want daar is negen van de tien keer geen sprake van.

    Liefs Suzan
     
  3. evenstar

    evenstar VIP lid

    22 jan 2009
    9.809
    3
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haai!

    Wij zijn ongeveer begonnen met zwanger worden toen we verloofd waren :) Ik zat daarvoor een half jaar in het buitenland voor werk, en hij heeft me gevraagd toen hij me kwam ophalen. Datum vastgesteld in begin september, en in feb ging de Mirena eruit! Ben sneller zwanger dan ik had durven hopen, maar wel ideaal: heb dan net een buikje en ben als het goed is net mijn zware eerste trimester uit. En dan maar hopen dat het idd zo is dat de vermoeidheid, duizeligheid en alles minder is dan nu :(

    Ik heb alleen wel medelijden met de vriendin die mijn jurk maakt... die is hardstikke blij voor ons, maar ik maak het haar moeilijk, we weten immers niet hoe ik groei. Mijn borsten doen het nu al behoorlijk, en mijn anders zo platte buik kan ik niet zo goed meer inhouden.
     
  4. Suusje1985

    23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    @Evenstar: Dat lijkt me inderdaad lastig op deze manier je jurk maken. Hopelijk gaat het allemaal lukken.

    Liefs suzan
     
  5. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    We trouwen op 06-07-09 haha
    Wat een leuke topic
    Nog 6 dagen voor mij

    We trouwen super goedkoop
    GRATIS whaha
    We zouden wel geld uitgeven eerst maar nu we zwanger zijn gaat al het geld naar onze knul
     
  6. loulou79

    loulou79 Actief lid

    29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen,

    Wat een leuk onderwerp

    Alle dames gefeliciteerd natuurlijk.

    Ben zelf 24 juni getrouwd, 11 dagen voor mijn uitgerekende datum was wel heel spannend als we het zouden halen.

    Wij hebben het met 35 man gevierd. en een heerlijk dag gehad.
     

Deel Deze Pagina