hoe blij kun je zijn met een rekening!

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door hartewens, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Vrijdag viel ie op de mat. De rekening voor de voorlichtingscursus. 900,-! Ben geloof ik nog nooit zo blij geweest een rekening te krijgen. De voorlichting start in februari! Het eerste stapje richting adoptie!
    In oktober starten voor ons de IUI behandelingen. Vorig jaar hebben we ons wel aangemeld al voor adoptie. We laten het nu even samen lopen tot het niet meer kan. Dan gaan we verder met adoptie.

2. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    MEt zo'n rekening zou ik ook blij zijn ..GEFELICITEERD ...

3. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hoi hartewens,

Fijn dat jullie naar de voorlichtingscursus kunnen! Mag ik vragen hoe lang er bij jullie tussen het krijgen van een registratienummer en de uitnodiging zat? Wij hebben nog niet zo lang geleden ons nummer gekregen, want we hebben een zwangerschapswens en een adoptiewens! We willen graag dat ons adoptiekindje later weet dat het net zo gewenst is als een biologisch kindje.
    En omdat het zwanger worden ook niet heel snel gaat bij ons tot nu toe, hebben we de procedure ook in gang gezet. Spannend en ook nog wel ver-van-m'n-bed omdat de wachttijden zo lang zijn.
    Ik wil jullie heel veel succes wensen met zwanger worden en adoptie!

Groet, Marit

4. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hoi Marit. Er zat een jaar tussen. Vorig jaar augustus aangevraagd, tegelijk met de start van alle onderzoeken in het ziekenhuis. Mijn vriendin tipte me, omdat je al een jaar op die eerste wachtlijst staat. Ze zei, als je na al je behandelingen pas alles in gang gaat zetten, dan kun je al te oud zijn. Aangezien ik niet weet hoe ver we gaan met behandelingen hebben we besloten om ons alvast in te schrijven. Natuurlijk wel nadat we er volledig over uit waren dat wij graag willen adopteren. Mochten we dus wel zwanger raken dan sluit ik ook niet uit dat we alsnog een kindje gaan adopteren. Mijn vriendin krijgt trouwens ws volgend jaar haar adoptiekindje.

5. Niet meer actief

Heel veel plezier! Het word vast een lange weg, maar t is het wachten waard! Ik heb 2 zusjes ( 1 uit china en 1 uit haitii) en die waren alle moeite echt waard :)

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Gefeliciteerd! Wij kregen vorige week dezelfde oproep en rekening. We hebben het BKA-nummer in juli vorig jaar aangevraagd. Dus bij ons zat er 14 maanden tussen de aanmelding en de oproep voor de VIA. Alleen gaan wij op dit moment uitstel aanvragen van een jaar. We zijn morgen 10 weken zwanger na een ICSI-behandeling. We durven nog niet alles definitief stop te zetten, dus daarom uitstel aangevraagd. En dan beslissen we in de loop van dat jaar of we doorgaan met adoptie of niet.

Succes met alles!

Groetjes,
    Jippie

7. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    We hebben betaald, 2 week later.... zwanger! hahaha! We durven het nog niet af te zeggen, eerst maar even afwachten of de frummel op de goede plek zit en daar 9 maanden blijft.

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    gefeliciteerd met je rekening :D je zal wel helemaal in de wolken zijn

9. sarientje

sarientje Actief lid

16 sep 2007
    160
    0
    0
    huismoeder
    overijssel
    he lieve mensjes......

vind het geweldig dat jullie er over na denken te adopteren!
    zelf ben ik ook geadopteerd, heb inmiddels wel 2 kinderen,
    en als mijn ouders er niet waren geweest om me te adopteren was ik nooit zo goed terecht gekomen!
    succes allemaal
    xxxxjes

10. Niet meer actief

gefeliciteerd met de rekening
    kan het heel goed snappen dat je nu wel blij bent met een rekening :D

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Gefeliciteerd met jullie rekening. Ik hoop dat het adoptie traject zonder veel te hobbels zal verlopen.

Elvira

Deel Deze Pagina