Trouwen voor geboorte, ja/nee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissT, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    #41 Quiliana, 30 jul 2010
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
    Mijn zus trouwt volgend jaar, uit fatsoen en respect naar haar toe, trouwen wij pas daarna. (zij was in maart gevraagd, ik in april zwanger)Maar wij gaan wel gewoon naar de gemeente voor erkenning etc

Als we trouwen, trouwen we gewoon samen met getuigen en geven savonds een flinke bbq of iets dergelijks met vrienden en familie die ons dierbaar zijn. Voor ons hoeft zon groot feest met alles erop en eraan niet perse, pakken liever een lekkere superdeluxe honeymoon naar het buitenland lekker met zijn 3en

Maar dit is zoooo persoonlijk, ligt helemaal aan jullie zelf, omstandigheden en financien.

2. MissT

MissT Niet meer actief

Hey meiden,

Na lang gepraat te hebben hebben wij besloten om toch eerder te gaan trouwen.
    We willen er wel een speciale dag van maken natuurlijk met wat familie en vrienden.
    Maar het échte feest met alles erop en eraan willen we over een paar jaar doen. Zodat we nu echt goed kunnen sparen.
    Ben blij dat ik een keus heb kunnen maken :) !

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    We trouwen in september dan ben ik 28 weken zwanger. Mijn vriend heeft me in september vorig jaar gevraagd toen ik nog niet zwanger was. We kwamen in de mmm en zijn zo zwanger geraakt. We waren dus al ver met plannen met de trouwerij en toen werd ik sneller zwanger met hulp als verwacht. Ik heb ook bi maar ik ga ten volle genieten met onze extra getuigen. We hebben ook een trouwerij met alles erop en aan. En ik trouw niet voor t kindje maar t is wel makkelijk dat we niets meer hoeven te regelen nu buiten ht trouwen

Toch kicken dat je wel trouwt. Heel veel van genieten.

4. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Hallo....

Wij zijn vorige week vrijdag getrouwd...met 29 weken zwangerschap...We hebben een fijne intieme dag gehad inclusief jurk, pak stadhuis,foto's en feest.....
    Ik vond het juist extra bijzonder om met z'n 3tjes te trouwen....
    Het is maar net wat je gevoel zegt, ik ben blij dat we straks alle 3 dezelfde achternaam hebben en het voelt toch wel een beetje extra bijzonder....

Liefs en succes

5. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Mijn man en ik zijn 3 mei getrouwd, toen ik 15 weken zwanger was. :) Het moest ook allemaal vrij snel geregeld worden en een hele mooie, uitgebreide trouwjurk hadden we het geld gewoon simpelweg niet voor omdat we niet konden sparen voor zo'n grote bruiloft.

Ookal droomt elke vrouw daar natuurlijk van. :D

Maar al met al hebben we toch een hele mooie dag gehad. Ik pastte nog wel in een mooie witte (satijnen) jurk, mooi bruidsboeket, geweldige receptie en we zijn getrouwd door de burgemeester, gaf het nog een extra tintje haha.

We vonden het ook makkelijker idd om te trouwen voordat de kleine er is..

Liefs!

6. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Wij zouden never nooit gaan trouwen (hebben echt allebij helemaal niets met trouwjurken en grote feesten waar je zelf niet van kan genieten)

En wat gaan we nu doen over een paar weken.... trouwen ;)

We doen het lekker op onze manier, alleen ouders, broers en zussen erbij. Naar het stadhuis in leuke feestelijke kleding en daarna lekker borrelen en eten :D

Deel Deze Pagina