Keizersnede gepland

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door renima, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    nou, vandaag toch maar echt besloten om voor de keizersnede te gaan, en nu staat hij ook vast gepland op de dag! en is het wel definitief allemaal.
    pfff spannend hoor, ben benieuwd of ik de komende dagen/weken wel kan slapen.

zijn er nog meer mama's die al weten wanneer hun kindje gaat komen?

2. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Ik dacht het te weten.... 2 oktober 2012

Maar toen werd het toch 'spontaan' een spoedje op 7 september!

3. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Maar inderdaad wel heel gek om dat zo in te plannen hoor...
    Had ook geen idee wat ik in mijn agenda moest zetten :(

4. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    oei, 2 oktober of 7 september scheelt nogal zeg! wel alles goed met je kleintje?

ja het kan hier ook nog een spoedje worden, mijn dochter kwam met 38 weken, dus het kan alle kanten op.
    in mijn agenda heb ik maar niets geschreven, de dag kan ik zo wel onthouden:D

5. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    #5 Croissantje, 5 aug 2013
    Laatst bewerkt: 5 aug 2013
    Tsja, en 2 oktober was al bij 38 weken... Dus uiteindelijk ruim 6 weken te vroeg! Maar na 3 weken Neonatologie (waar ik gelukkig ook mocht verblijven) mochten we gezond en wel naar huis. Nu bijna 11 maanden later zie je aan niets meer dat hij een prematuurtje was.

6. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi,

Spannend hè!
    Hier volgende week een geplande ks, mits ze niet eerder komt.
    Ben behoorlijk zenuwachtig!

7. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hier alleen ouders en schoonouders verteld ivm opvang dochter.
    Ik vind het zo raar idee dat ik volgende week mijn meisje in mijn armen heb.
    Houden jullie het ook geheim ?

8. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    De mijne staat gepland op 16 augustus. Vind het ook spannend! Heb het tegen mijn ouders en wat vriendinnen verteld. Tegen mijn schoonouders nog niet (ohh wat gemeen van mij haha).
    Ik vind het wel lekker dat ik een datum heb om naar toe te leven! De mijne halen ze precies met 37 weken (oorspronkelijke datum was 6 september).

9. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    wat goed zeg al na 3 weken naar huis! en gelukkig gaat alles goed met je kleine man.

10. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    Alleen mijn ouders en schoonmoeder zullen het weten, voor de rest niemand, dan is de verrassing groter vind ik zelf, en hebben we nog een verrassing te bewaren voor als het geboren is.

11. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    ha ha slecht hoor dat je so het nog niet weten;), ga je het ze nog wel vertellen?
    maar met 37 weken, is dat speciaal? want bij mij wilden ze niet eerder dan 39 weken, en laat ik nou net zelf die week jarig zijn en mijn zus ook, dus eigenlijk komt de datum niet uit, maar tja had niets te willen:(
    van mij mag de kleine namelijk wel al komen, ben hem in mijn buik een beetje zat, erg druk beweeglijk met pijnlijke scheuten de hele dag.

12. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Mijn geplande inleiding staat over een paar weken gepland, alleen mijn ouders weten ervan ivm opvang voor de kindjes.
    Er zijn nog een paar andere mensen die het weet en ik moet opzoek naar ducktape om mijn man zijn mond dicht te plakken want er weten steeds meer mensen het omdat meneer zijn kwaak nie kan houden!

Bij de oudste had ik toen heel groot in de agenda geschreven: KEIZERSNEDE
    Bij de (bijna) middelste stond heel groot: INLEIDING
    En ook nu staat INLEIDING?? in de agenda.

13. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    @ Renima: nee ik ga het mijn so niet vertellen. Vind dat ze de laatste weken nauwelijks gevraagd hebben hoe het me gaat terwijl ik al 5 weken niets mag. Ik weet zeker dat zodra de baby geboren is ze er als de kippen bij zijn. Ik gun mijn ouders (die me iedere dag komen helpen met alles) dan toch echt de primeur!
    Bij mij halen ze hem eerder omdat ik te weinig vruchtwater heb, hij in stuit ligt en hij een groeiachterstand heeft (vandaar dat ik ook niets mag doen). Ik mocht overigens ook niet kiezen ofzo welke datum. Maar wie weet komt die van jouw al uit zijn eigen eerder :). Waarom ga jij overigens een ks krijgen?

Deel Deze Pagina