Vervoer heeft ons alleen benzinegeld en een bos bloemen gekost, want wij mochten een Mercedes Cabrio lenen van een vriend van ons.
Wij waren ongeveer 7500 euro kwijt En hebben ongeveer 2700 aan enveloppen gekregen. Wij hadden een niet zo hele grote bruiloft. We hadden in totaal maar 25 gasten. En leuk klupje, voor de hele dag!
Wij waren misschien 600 euro kwijt. Er zijn rond de 50 gasten de hele dag aanwezig geweest. De trouwjurk heeft mijn schoonmoeder gemaakt. Een pak is gekocht bij de C en A (in ieder geval zo`n winkel met dezelfde soort prijzen). Kostte ongeveer 150 euro. We begonnen met koffie en gebak bij mijn tante thuis. het gebak waren een aantal vlaaien van de HEMA. Waren voor koffie en gebak ongeveer 75 euro kwijt. Plechtigheid was `s middags in het gemeentehuis en kostte +/- 300 euro. Na de plechtigheid een hapje en drankje bij mijn ouders thuis. Dit kostte misschien 125 euro samen.
ongeveer 8000, met alles er op en eraan, groot feest met 150 gasten. Maar we hebbn ook 2000,- in de envelopjes gekregen. Dus al met al viel het mee. Ook ik had een goedkopere outlet jurk van 399,- (was ook erg mooi) en mn man een pak van de WE van nog geen 300,- Je kan ook met familie en vrienden lekker dineren dan ben je minder kwijt en dat is ook leuk. Je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Liefs
Ik denk dat wij zo'n 3000 euro kwijt waren. Het pak en de jurk niet meegerekend want die hadden we gekregen van de ouders. We hadden voor het feest/eten alleen goeie vrienden en bekenden uitgenodig, dat drukte al aardig wat kosten. We hebben 's avonds een buffet gedaan, wat ook niet super duur was.
We hebben met onze familie (ong. 85 man) onze bruiloft thuis gevierd, de hele dag. Incl. Eten (warm/koud buffet), trouwjurk, pak, ringen, drank, bedankjes, versieringen, enz enz.... 1500,- ! Dus idd heel creatief geweest, alles zelf gedaan en gemaakt en het was een fantastische dag voor iedereen!
Wij hebben nergens op bezuinigd en waren misschien zo'n 10000 kwijt. In ieder geval 6000 voor het feest en het diner en we hadden 75 daggasten en svaond het dubbele. Jurk van mn ouders gekregen. Je maakt het zo goedkoop als je zelf wilt.
Ik denk dat wij zo'n beetje 15000 euro kwijt waren maar dan hebben we wel alles gedaan zoals we het wilde, trouwen in een kasteel, feestavond met +/- 100 gasten, fotoreportage van de hele dag, bruidsjurk(demetrios), taart en een huwelijksreis naar amerika van 2 weken met alles erop en eraan.
Mijn vriendin had een mooie trouwerij, waarbij ze de fotograaf onder haar vrienden had, de foto's in het bos werden gemaakt, de catering grotendeels zelf geregeld was. Als jouw man toch in een band zit, kan hij dan zijn band laten spelen op de bruiloft? Scheelt ook weer! En koffie met gebak thuis, daarna naar het gemeentehuis/kerk? Volgens mij is een zaal huren met personeel en catering vaak heel kostbaar. Jullie kunnen het misschien thuis vieren of bij familie/vrienden met een grote tuin... en dan drank inslaan en een student inhuren om te tappen, of de familie lekkers laten maken voor een buffet... Ik zou gewoon een lijstje maken met wat jullie willen en dan kijken of het goed te regelen is voor minder geld. Moet lukken! Alvast een heel fijne dag gewenst
Mijn bruiloft heeft ongeveer 11000 euro gekost. Jurk ect. 2500 pak ect. 1500 Koets 600 Gemeente 500 Feest eten en receptie 3500 Taart 400 Haar en make up 250 Bruitssuite in hotel 350 En nog een heleboel kleinere dingen En de huwelijksreis hebben we er niet bijgerekend die was 2200 zonder zakgeld. Wij wilden het ook niet heel groot doen maar het valt toch vies tegen.
Ook hier een lowbudget bruiloft. Wij wilden het geld liever aan de kleine besteden. Jurk incl schoenen en ketting: 300 Pak (C&A) en schoenen: 200 Ringen: 300 (toevallig vonden we hele mooie voor deze prijs, maar we hadden meer in gedachte) Trouwen: ongeveer 250 (inclusief de papieren) Feest/buffet: 800 (overdag 25man, 's avonds 60 erbij) Hebben het buffet/feest thuis gegeven en ook hier was het een geslaagde zeer relaxte dag. Ons huwelijksreisje was 2 nachtjes Brussel kosten 450 euro. Ontvangen envelopjes: 1400 euro. (en nog een heel stel cadeau's)
Wij hebben ongeveer 20.000 gulden(toen nog,klinkt nog lekker die gulden) en de jurk en pak van ouders gekregen. Wij hadden een limosine en bruidssuite en ouders en getuigen ook laten overnachten en verder er ook alles op en eraan. Wij hebben ook een topdag gehad,alleen is natuurlijk nu alles tig keer duurder als toen(bijna 8 jaar geleden). Groetjes jeslin
Oi... als ik al die bedragen zo hoor, zie ik het alweer somber in.... Ik wil heel graag trouwen en een droombruiloft hebben maar dit sparen we never nooit niet bij elkaar
alleen mijn jurk koste al 2000 euri's ..... wij waren rond de 10.000 euro kwijt , ietsje minder geloof ik , we hebben wel een topdag gehad ! het feest was niet zo duur ,vooral onze kleding en de trouwraportage was behoorlijk duur ..... L.sybje
Uhh ff denken Jurk 1400 euro (krijg ik van mn moeder) Haar - 140 (met proefkapsel) Zijn pak - geen idee. hij gaat a.s. vrijdag kijken Ringen - 340 euro Auto'- lenen een audi tt roadster van iemand bloemen - alles bij elkaar 100 euro Feest + Diner (35 eten en 95 gasten savonds) 1600 euro Dj - 500 euro 150 euro bruidsjurken bruidsmeiden Fotograaf en huwelijksreis krijgen we van mn schoonpa en make up doe ik zelf Dusse alles bij elkaar zo rond de 4000 euro?
Ben alleen vergeten: 25 euro voor uittreksel geboorteregister 87 euro ondertrouw (de matennaaiers) 365 euro voor het trouwen zelf
E22000 euro inclusief huwelijksreis (23 dagen Zuid Afrika) /jurk (E2000, laten maken) etc! Maar: alles betaald door ouders en schoonouders YAHOO!