zilveren Kuise Meisjes oorbellen

Discussie in 'De lounge' gestart door Noa14, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Wie o wie kan mij goede webshops/websites aanbevelen waar ik echt zilveren kuise meisjes oorbellen kan kopen?

Op de officiele website van kuise meisjes zijn zoveel echt zilveren exemplaren al uitverkocht.

En ik kan niet tegen nep zilvereren oorbellen, vandaar :)

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik dacht dat ze alleen nog via kuise meisjes verkocht worden. Ik zit ook te wachten tot er weer eens wat nieuws opkomt ;)

3. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ja ze worden ook alleen via de kuise meisjes website verkocht zover ik weet.. dus ik neem aan dat de rest na maak is ;)

4. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Kun je ze niet een mail sturen, zodat ze er een op bestelling voor je maken of een reserveren als ze nieuwe hebben gemaakt? Zijn de beroerdste niet hoor, valt te proberen toch?:)

En veel namaak idd, en dan ook nog met de naam; kuise meisjes of gtst oorbellen..snap niet dat dat zomaar mag ook ;)

5. danip

danip Niet meer actief

Jeetje 70,- per oorbel :$ dus per set 140,- Voor een zilveren oorbel :$

Maar kun je niet neppe kopen in het zilver dan? Je kunt ook neppe kopen en dan op echte zilveren creolen doen. Ben je veel goedkoper uit toch?

6. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Daarom is de trend ook maar 1 oorbel te dragen..:D

7. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Niet om iemand te beledigen, maar zijn er echt mensen die dit kopen? Zoveel geld voor 1 oorbel, die zo makkelijk is na te maken?

Nogmaals niet om iemand te beledigen maar ben echt zo verbaasd. Vond het zo belachelijk die prijzen en dan nog voor 1 oorbel haha. Zal wel aan mij liggen blijkbaar!

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    En dan heb je ook nog niet eens een zilveren oorbel... Het is de naam wat mensen willen he ;)

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    tja ik mag geen reclame maken....

10. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.817
    691
    113
    Vrouw
    op marktplaats staan er ook genoen op. als je dr daar een neemt en je koopt zelf n echte zilveren oorbel ben je zo klaar!

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik ga eens googlen wat het is, want geen flauw idee wat het is en het is ook nog eens duur... hm..

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hm... dat kan je toch makkelijk zelf in elkaar freubelen? of werkt het zo niet? ;)

13. tulip

tulip Niet meer actief

hmm, nee even gegoogled en het is niet mijn ding iig. Maar ik vind het ook nogal wat om zoveel voor iets te betalen wat je supergoed na kan maken. Waarom wil je dan een echte als ik vragen mag?? Niemand weet toch ook of jij een echte of een neppe in je oor hebt.

14. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik heb een paar neppe exemplaren..
    Gewoon in zo sieradenwinkeltje opgehaald, 10tje per stuk!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Als ik in mijn vriendenlijst op Hyves kijk, heb ik er zo al 3 die ze zelf maken. Of ze daarvoor echte zilveren creolen gebruiken weet ik zo niet..

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Ja inderdaad...nogal veel geld voor n stukkie zilver en een stukkie plastic....
    Kende het ook niet dus ook maar even gekeken maar je zal waarschijnlijk 20,- voor de oorbellen, 20,- voor de trend en 30,- voor wie zn naam er onder gezet heeft (2 dames die blijk bar in GTST spelen) betalen.

Als ik die dingen in een winkel zou zien zou ik er met een grote boog omheen lopen...maar goed over smaak valt niet te twisten...maar 70,- zijn ze als ik ze mooi zou vinden, echt niet waard zeg....jeetje!

17. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland

Goeie tip inderdaad, ik zal hem (die bloem/creatie) wel over kunnen plaatsen toch? :(

Ja het is de bedoeling om hem aan één kant te dragen.

Ik vond 70 euries ook een beetje teveel van het goede haha

Bedankt voor alle reacties meiden

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    vind het leuk hoor voor tieners maar joh dit ga je toch niet meer dragen als je 18 en ouder bent:$

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    #19 Wijffie75, 9 apr 2011
    Laatst bewerkt: 9 apr 2011
    Mijn buurmeisje van 4 draagt er tegenwoordig ook een, maar dan zie ik er toch liever gewoon een volwassen vrouw mee hoor :D

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ze zijn wel heel mooi en mooie qualiteit!! maar wel duur ja.. maargoed de 1 gaat naar de kroeg en zuipt een paar 10tjes weg en de ander koopt er een oorbel voor :D

Deel Deze Pagina