Jeuk aan spieren ofzo?

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Heb je nu al een paar weken, met flinke tussenpozen. Van die dagen dat ik gek word van een bepaald soort jeuk. Maar niet aan mijn huid.
    Het is meer van binnenuit.
    Vooral mijn linkerarm, en de linkerkant van mijn borstbeen? voel ik met enige regelmaat.
    Heel vervelend dus, maar ik kan er ook niets over vinden. Begin bijna te denken dat het niet bestaat.
    Het is niet onwijs hevig hoor, maar wel irritant, en omdat je er op gaat letten is het vaak duidelijker aanwezig?

Dus vandaag mijn vraag; herkent iemand dit? Zou het misschien een bepaald soort overbelasting kunnen zijn? Ben bekend met een snel geïrriteerd borstbeen, vooral aan de linkerkant inderdaad en dit misschien met een door straling naar de linkerarm? Of misschien van het werken achter de pc?

Zit een beetje te vissen nu, maar vind het ook niet iets om direct mee naar de HA te gaan. Aangezien ik mij er ook niet echt zorgen over maak (misschien een bietje), maar het gewoon irritant vind.

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik ken het een beetje, maar dan in mn heupen/ bekken.
    Ben ook bekend met bekkeninstabiliteit, dus ik vermoed dat het daar vandaan komt.
    tis een soort jeuk die dieper zit dan de huid, krabben helpt niet en ik heb ook geen geïrriteerde huid daar, zijn dus denk ik spieren.

3. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Ik ken het gevoel ook heel vervelend en op verschillende plaatsen in het lichaam. Echt een jeuk onder de huid maar waar zit het?:(

Geen idee wat het kan zijn maar wel super irritant.:cool:

4. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hahaha niet de enige dus :D. Dat is dan weer beter hahaha.

5. Delta

Delta Niet meer actief

Nou ik heb het ook! Maar dan ook in mijn heup, buik... Heel vervelend en irritant gevoel. Weet niet precies wat het is..

Deel Deze Pagina