heey meiden wie van jullie heeft er zin om eens iets leuks te gaan doen met zn allen ik weet dat het al een keer besproken is maar nu dat het echt door gaat... wij (denise,ooievaar en ik) hadden het leuke idee om de kids mee te nemen en dan naar een grote speeltuin ofzo te gaan!!! wie er zin heeft mot ff een berichtje achter laten en er ff bijzetten wie je mee neemt!!! sorry moderators dat dit een nieuwe topic is maar in het topic wie heeft er zin word er niet gereageerd en amper gekeken. xxx
nou ik ga hopelijk zeker mee mot ff kijken hoe het zit kwa verhuizen maar ik dus met mn kleine meid. xxx
Wij zijn ook van de partij Mijn meissie en ik! Gezellig! Gaan we eerst kijken hoeveel er mee willen en dan een datum prikken?
denk dat dat het slimste is idd ja denk ook dat we het beter na de zomer vakantie kennen doen of niet want nu is het wel overal GIGA druk... xxx
Ja dat zat ik ook al te bedenken. De meeste kunnen niet. En die vinden het misschien ook leuk om mee te gaan We wachten af. Gaan we vast bedenken waar we eventueel heen kunnen gaan. Misschien meerdere opties zodat we kunnen kiezen?
ja goed idee denise woont in purmerend (maar denk nie dat die mee mag die neemt enge bommen mee hahahahahah ) waar woon jij? xxx
Misschien kunnen jullie via pb of msn even beslissen wat er gaat gebeuren. zo meteen staan er tig pagina's en moet je gaan zoeken wie of wat en hoe.. open daarna een topic met een poll.. kies wat datums voor na de vakantie. Als je met iedereen rekening moet gaan houden wat data betreft loop het denk ik net als de vorige keer.. ideetje misschien?
als ik op de geprikte datum kan, dan gaan mijn meisie en ik zeker mee.... het hangt er vanaf waar we heen willen, maar een speeltuin lijkt me ook erg leuk... lijkt me eerlijk gezegd leuker dan een daggie shoppen....want dan heb je het risico dat je elkaar kwijt kan raken.... en in een speeltuin oid ken je heerlijk bij elkaar zitten.... in drenthe heb je drouwen.... een hele grote speeltuin waar je wel entree voor betaalt (ik meen iets van 8 euro) maar dan kan je alles eten en drinken wat je wilt.... maar goed, drenthe is voor veel mensen erg uit de richting, dus lijkt het me ook handiger om iets centraal uit te kiezen.... ik laat mijn gedachten er nog verder over gaan
Zullen we dan maar een poll er van maken Kan dat nog? Ik woon trouwens in Hilversum Misschien is Utrecht iets?
ik denk dat je eerst moet beslissen wat je wil gaan doen.. laat mensen eerst suggesties doen.. dan kiezen jullie 3en wat data uit en zo verder..
Maar als het eigenlijk na de zomer vakantie gepland gaat worden, is het dan niet verstandiger om dan later tegen het einde van de zomervakantie ofzo, een poll met topic te openen? Want de afgelopen keer is het vergeten , en ik denk dat dat nu weer gebeurd, aangezien het nog zo ver weg is.
Ja maar het is wel lekker om het nu al te kunnen plannen omdat er nog mensen op vakantie gaan en het berichtje misschien te laat zien of dat ze al wat hebben Is ook jammer natuurlijk