Kijk ook eens op www.debruidswinkel.nl Ik heb daar mn trouwjurk (en lingerie) gekocht. Zij hebben ook jurken voor als je zwanger bent. Kosten max 600 euro. Ik was in ieder geval erg tevreden!
Ik ga 6 Maart trouwen en ben dan 26 weken ik heb mn jurk laten maken bij anastasi. Helemaal op maat en precies hoe ik hem wil hebben. Groei ik op het laatst als een gek dan kan ik nog terug om hem te laten herstellen.
Nou ben vanmorgen geweest naar de bruidshoek in leiden en heb een hele mooie jurk uitgekozen! Word 4dagen voordat ik ga trouwen nog helemaal op maat gemaakt en dan 2 dagen van te voren nog een x passen en evt nog vermaken! Ben helemaal happy! Was alleen niet goedkoop maar goed ik trouw maar 1 x hihi
Ik volg de tips hier op de voet. Ik ga 4 april trouwen, dan ben ik 30 weken zwanger. En ik ben nog op zoek naar een mooie, niet al te dure, trouwjurk
Dank je! Ben er helemala blij mee alleen vergeet je zo snel hoe ide stond enzo hihi maar goed nog even wachten tot mei!
Ik moest ook meteen denken aan Anastasi in Nieuwegein. Ben er zelf niet geweest maar wel 1000 goede verhalen over gehoord, dus de moeite waard om bij haar te informeren! www.anastasi.nl
Hoi ccwomen, ik heb geen ervaring met de site die je noemt. Maar zelf ben ik afgelopen zomer ook getrouwd (was 27 wkn zwanger), wilde ook een niet al te dure jurk en ben geslaagd bij future maman, voor ongeveer 350 euro had ik mijn hele setje (mijn schoenen niet inbegrepen). Kijk hier maar, http://www.future-maman.nl/trouwen/