Trouwen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sammetjen, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    tje, dat is veel zeg. bij onze gemeente kan je op maandag en dinsdag om 09.00 uur gratis trouwen of registreren. wij hebben alleen aktes betaald bij ondertrouw. dat was volgens mij nog geen 30 euro.

2. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    hey ik ga trouwen op 17 april 09 en ben nu 11 weken in verwachting dus dat komt goed uit de trouwerij stond trouwens al even was al gepland voor dat we een kindje kregen :D

3. Martje1979

Martje1979 Actief lid

6 okt 2008
    119
    0
    0
    Hallo!

Wij gaan over 3 weken trouwen, ik ben dan 31,5 week zwanger. We vinden het helemaal geweldig!
    Het gedichtje op onze trouwkaart is:
    zwangere bruid
    ik zie het in je blik
    we trouwen met z'n drieeen
    het wonder, jij en ik

Groetjes!

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Wij zijn al een aantal jaartjes getrouwd (21 juni 5 jaar) maar het is wel een stukje makkelijker hij hoeft de baby strax alleen maar aan te geven :D
    En dan heeft het gewoon zijn achternaam zoals wij allemaal .. toen we nog niet getrouwd waren en we onze eerste kregen waren we vergeten dat het erkent moest worden en had het eerst mijn achternaam.. lastig hoor dat ik helemaal mee moest naar het gemeenstehuis om te tekenen voor zijn achternaam.. dat is nu gelukkig niet meer aan de orde en kan hij zelf heen :D

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wij gaan waarschijnlijk gratis trouwen, het scheelt een hoop geregel en dan hebben we meteen allemaal dezelfde achternaam wat ik het belangrijkste vind.
    We geven allebij niet om een groot huwlijksfeest..
    Sterker nog, een deel van de familie kan niet door één deur dus we zien er zelfs tegenop.
    Vandaar dat we puur voor onszelf trouwen.

Deel Deze Pagina