Ik vind het altijd superleuk om te horen hoe mensen wonen en wat voor een soort huis ze hebben. Daarom bij deze de vraag in wat voor een huis jullie wonen? Laat ik zelf het spits maar afbijten... Wij wonen met z'n drietjes in een: - tussenwoning uit 1984 - het is een koophuis - 3 slaapkamers en een vaste trap naar de zolder - 110 m2 woonoppervlak (inclusief de zolder) Hoewel ik af en toe baal van het feit dat het een tussenwoning is (weinig ruimte rond het huis), voel ik mij hier toch echt thuis. We wonen lekker goedkoop (met korting overgekocht van de woningbouw), maar in de toekomst willen wij wel ruimer gaan wonen.
Wij wonen met z'n drieen in een wat nieuwere wijk. Het is een penthouse Ongeveer 130m2 woonoppervlakte Heeeel veeel ruimte(heerlijk voor Jayden) Geen buren(ja onder ons maar daar heb ik geen last van) Wonen er sind 2 maanden nu. Helemaal happy want woon eindelijk weer in mijn geboortestadje na 9 jaar in rotterdam gewoond te hebben.
Wij wonen ook in een tussenwoning, uit 1978, ook 3 slaapkamers met vaste trap naar zolder Koophuis en ruim 100m² woonoppervlak. De tuin is 5.5 bij 12m, heerlijk! Nadeel is wel dat aan onze achtertuin dubbele woningen grenzen (boven- en onderwoningen) dus de bovenbewoners gluren zo onze tuin (en woonkamer) in...
Vriendlief, poezenbeesten en ik (+binnenkort ons zoontje) wonen in een 3 kamerappartement van 70 m2. Het is een huurhuis en ik weet niet uit welk jaar onze woning stamt
Wij gaan verhuizen naar een 2-onder-1-kap met garage 3 slaapkamers vaste trap naar zolder aan het water bouwjaar 1990 koophuis tuin 8x 15 op het zuiden
wij wonen nog ( was tijdelijk) in een huurhuis op een hoek ( rijtje van 4) van 1985 dacht ik. nog 9 maandjes ongeveer dan wonen we in ons nieuwe huis ( zijn we aan het bouwen) een huis in de stijl van de jaren 30, 800 kuub, lekker vrijstaand. heerlijk! verheug me op mn aparte keuken, bijkeuken, en grote badkamer... zwijmel! onderstaande foto is ongeveer hoe het wordt alleen krijgen wij plat dak. met dak erop mocht helaas niet van het bestemmingsplan alleen we hebebn een rodere steen en boven de voordeur zit er bij ons nog een balkondeur ipv een raam en aan de linkerzijde nog een serre. pfff hebben jullie een beetje een idee
Wij wonen in een 2-onder-1-kap koopwoning met aan de andere kant de garages aan elkaar. We wonen aan een hofje in een leuk, gemoedelijk en kinvriendelijk dorp. Voor het huis klein perkje + oprit waar evt 2 auto's kunnen staan. Achter het huis een leuk tuintje, niet te groot en niet te klein. - 3 slaapkamers - grote zolder - woonkamer met open keuken zal 'ns ff kijken om een fotootje te plaatsen
Wij wonen in een 2 onder 1 kap uit 1910 (dit jaar dus 100 jaar oud) Met een flinke tuin waar niemand in kan kijken al wonen we in een woonwijk maar de huizen achter ons staan een heel eind verder en de buren kunnen niet in onze tuin kijken omdat er een hele grote aanbouw aan ons huis zit tot bijna achter in de tuin. Wij hebben een grote huiskamer,dichte keuken, grote bijkeuken met daarachter onze badkamer met grote inloop douche (allemaal zelf verbouwd en vernieuwd) Boven hebben we 3 slaapkamers 1 hele grote komt een dakkapel van 5 meter op en wordt onze slaapkamer en nog 2 kleinere slaapkamers en een flinke overloop. Aan het einde van onze tuin staat onze garage oppervlakte zou ik echt niet weten. WIj hebben 2 grote zolders 1 op de garage en gewoon 1 in huis We wonen er met zijn 2en
Wij wonen in een rijtjeshuis, in een rijtje van 4. Het huis is van 1995 geloof ik. Het is 110m2. We hebben 3 slaapkamers en een computerkamertje. En een heerlijke tuin op het zuid-westen. We wonen in een klein dorpje en het is een koophuis. Het is een fijn huis maar ik zou graag een vrijstaand huis hebben met wat grond eromheen.
Wij wonen in een portiek flat vanuit 1940. Het is heel klein, de woonkamer is bijvoorbeeld maar 19m2, heel klein dus. Op 1 hoog. Met 2 slaapkamers. We hebben 2 kleine balkonnetjes. En geen CV. Kortom een klein rot hok. Maar helaas zijn de wachttijden voor een huurwoning(eensgezinswoning) hier enorm. Ongeer tussen de 6-10jaar. Daar wonen we met zijn drietjes in (kind,man,ik) en nog 2 honden en 2 katten.
Wij wonen in een jaren 30 huis. Rond de 110 M2. Aan de rand van de binnenstad. Verder hoge plafonds en glaas in lood ramen. Zijn erg blij met het huis maar omdat het dus zo oud is is alles ook wel scheef...
wij wonen met zijn 3en in een geschakeld rijtje 120 m2. exclusief de zolder bouw jaar 1996. 3 slaapkamers op de 1ste etage en 2 op zolder we zijn aan het kijken voor een vrijstaande woning
Wij wonen in een vrijstaand huis - zolder, met 2 aparte kamers - 4 slaapkamers - Badkamer en WC Boven - Woonkamer 50m2, keuken 30m2, eetkamer 15m2 - Kantoor beneden - Bijkeuken en aparte WC met aparte hal Tuin is ca 250m2, lekker groot dus
Een nieuwbouwappartement (7 maanden terug opgeleverd) in een nieuwbouwwijk. Woonkamer van 40 m2, 2 ruime slaapkamers, ruime badkamer, waskamer, bijkeuken, grote hal van 7 meter lang, ruim balkon. Vrij uitzicht op het water.
Wij zijn pas verhuisd van een 3-kamer appartemant naar een eengezins (hoek)woning. 4 slaapkamers, 2 op de eerste en 2 op de tweede. Een grote tuin. Open keuken met bar. Opervlakte is 163 m2. Dus heel veel ruimte vergeleken met onze woning hiervoor.
Wij wonen in een hoekwoning van (ik weet het niet helemaal zeker) 120 m2. Het is een koophuis. We hebben 4 slaapkamers en een bijkeuken. Eigen oprit met garage en een normale grootte qua achtertuin.
Wij wonen met ze drietjes ( 4e is onderweg ) in een standaard rijtjeshuis koopwoning ( eengezinswoning ) .. Onze tuin ligt aan het water dus je kan ook niet via de achtertuin naar binnen zeg maar.. Aan de achterkant hebben we ook geen inkijk van andere huizen dus zitten we vrij rustig.. 3 Slaapkamers, Ruime zolder Badkamer met Toilet Toilet beneden Vaste trap naar zolder Eigen Oprit Schuurtje aan de voorkant Ongeveer 115m2 woonoppervlakte Ruime tuin ca 15 m lang Ik plaats geen foto's, kijk straks maar op tv dan kan je het beter zien hahahah