hoi... even voor de genen die weten dat jullie kindje een prinsje of prinssesje is...houden jullie dit geheim voor buitenaf of niet. en waarom. gr
Jammer genoeg kan ik me er nog niet mee bezig houden, maar ik zal het niet vertellen. Ik praat altijd te veel en te snel maar ik zal echt niks zeggen. Misschien alleen me pa en me zus.
Wij hebben het destijds aan iedereen verteld die het maar horen wilde omdat we geen reden konden bedenken om dit niet te doen.
Wij maken er geen geheim van, maar schreeuwen niet gelijk tegen iedereen dat we een zoon verwachten! Als mensen het wel willen weten vertellen we het gewoon, maar er zijn ook mensen in de familie die het niet willen weten en die vertellen we dan niks....
Mijn moeder wilde het niet weten, maar na 10 weken geheimhouding hebben we het toch verteld en wat was ze blij dat ze het wist, geen moment spijt van. Ze hebben al een kleinzoon, dus een kleindochter is toch weer iets nieuws.
Iedereen mag het weten. Ik zou niet weten waarom ik het geheim zou willen houden...wat dat voor toegevoegde waarde zou hebben.
Wij houden het geheim. Er zijn een aantal mensen geweest die hebben aangegeven het niet te willen weten. Ook vind ik het wel leuk om het nog even echt voor mezelf te houden, al wordt t steeds moeilijker. Wij zijn normaal gesproken een redelijk open boek, maar op die kleine moeten ze gewoon even wachten.
Het geslacht hebben wij tegen iedereen verteld, de naam alleen tegen mijn schoonmoeder en mijn ouders!
Wij hebben het gewoon verteld, ik had het ook niet geheim kunnen houden. Dan had ik het niet willen weten (kan ik het ook niet verklappen)
Wij hebben het gelijk aan iedereen verteld. Waarom? Weet ik eigenlijk ook niet, ik denk omdat wij dit grote geluk met heel de wereld wilde delen.
We hebben het aan een paar mensen verteld, de rest is er gewoon achter gekomen omdat ik me versprak. (ze/zij) Heel lastig om "het" te blijven zeggen!
Ik weet het zelf ook niet dus kan het niet verder vertellen, maar heb wel bewust gekozen om het niet te weten
Wij hebben het ook gelijk aan iedereen verteld! Was daarna ook ontzettend leuk, iedereen kwam gelijk met jongenskadootjes aan! Alleen de naam blijft een geheimpje!
Wij weten nog wel niet wat het wordt, maar gaan het als we het straks weten aan iedereen vertellen Kan m'n mond toch niet houden
eerst hadden we zoiets van we vertelllen het niet maar nu als we het dadelijk weten dan krijgt iedereen het gewoon te weten, want ik kan toch dan mijn mond niet houden haha