Ben vannacht drie wakker geworden van menstruatie achtige pijn in mn onderbuik en rug. Ik heb dat al sinds de 4e week maar nooit zo lang en was erpas een keer eerder wakker van geworden. De eerste vannaht duurde een uur, heb een paracetamol genomen, toen ging het weg, een half uurtje later kwam het kort terug en nu 2,5 uur later zit ik alweer beneden met een slaperige kop. Zijn er meer die dit hebben? En moet ik het zk bellen (waar ik nu via icsi zwanger ben geworden) of is dit normaal en moet ik ff doorbijten? Werd er vannacht zelfs helemaal misselijk van, viel me mee dat ik de paracetamol binnen kon houden.
een vriendin van me had het ook rond dat termijn bleek de groei van de baarmoeder te zijn ze is nu 14 weken ze heeft het toen een week gehad
Dankje Dolfina. Stelt me toch n beetje gerust, vanmiddag misschien even bellen als ik nog vaker lang last krijg. Het voelt ook wel alsof de bm groeit... Maar die rugpijn is echt enorm en had niet verwacht dat ik daar dan zo'n last van kreeg.
Gefeliciteerd!! Je kunt inderdaad even bellen voor de zekerheid. Maar eigenlijk hoort het er een beetje bij zolang er geen kramp en bloed bij te pas komt. Succes!!
T/m week 6/7 heb ik daar ook veel last van gehad. Niet dat ik een pcm hoefde te nemen, want het was niet echt heel erg pijnlijk. Het was continue een zeurderig ongigevoel in m'n onderrug. Zelfs wat bruinige afscheiding gehad in die periode. Dacht dan ook steeds dat ik een miskraam zou krijgen. Denk ook dat het de groei van de baarmoeder is. Zo lang je geen bloed hebt, hoef je je denk ik geen zorgen te maken.