Ik heb beloofd voor mijn halfbroertjes (6 en 9) voor kerst pyjama's te naaien. Ik zit een beetje stoffen te zoeken maar jeetje wat is dat lastig zeg. Wat vinden jongens van die leeftijd leuk? Vikingen, ridders, auto's? Hellup
Serieus??? Het zijn pyjama's! Ze hebben alles wat jij zelf maakt maar leuk te vinden anders gaan ze maar naar de Zeeman voor Bert & Ernie! Tssssk Verwende kinders (post met knipoog )
Ik vind een animatie of tekenfilmfiguur op kleding echt helemaal niks haha, dus zou er niet voor kiezen! Kan je niet van die echt heertjes pyjamas maken, met ruiten ofzo, dat is schattig!
Ik wil dus idd geen cartoonstof ofzo, als ze dat willen gaan ze idd maar langs de zeeman maar er zijn onwijs gave scandinavische stoffen met leuke prints. Alleen twijfel ik dan of bepaalde dingen niet al te "niet-stoer" zijn Deze vind ik bv. wel leuk http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/stoerejongensstoffen/full29972373.jpg Of http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/stoerejongensstoffen/full29972393.jpg maar die vind ik voor mijn eigen zoon al leuk en die is een stuk jonger. Vandaar mijn twijfel.
Die kikkertjes zijn leuk voor een zesjarige maar voor die van negen te kinderachtig. De bovenste vind ik meer voor peuters en kleuters. Anders iets van voetbal, stoere dino's/reptielen, lego...
Ik vraag wel even aan mijn vader wat de jongens leuk vinden. De oudste heeft downsyndroom en vind het best lastig in te schatten wat hij leuk vindt. Heb ze helaas ook al een tijdje niet gezien en dat maakt het er niet makkelijker op
Fabric for Kids Ik ga stoppen met zoeken voor vandaag, word een beetje hebberig voor mijn eigen zoon en voor de jongens kom ik er niet uit
Dan ligt t voor de oudste ook weer anders natuurlijk. Mijn oudste stiefzoon heeft een verstandelijke beperking en hij zou een pyama met kikkertjes nog heel leuk vinden ook al is hij 17. Hoewel wij hem nu leren wat wel en niet "hoort" bij volwassen zijn. Maar 9 is natuurlijk ook nog kind dus dan kan het best.
Stof astronaut Tricot stoffen Astronauten De grootste keuze! Stof voetbal zwart wit Voetbal, Zwart, wit : De Stoffen Stunter - Uw online winkel voor modestoffen, decoratiestoffen en feeststoffen Stof voetbal groen met ballen : De Stoffen Stunter - Uw online winkel voor modestoffen, decoratiestoffen en feeststoffen Deze vind ik zelf erg leuk. Blauw met beker en voetbal Stoffen | Onlinestoffen.nl - Uw online winkel voor stoffen en coupons Zie dat deze link niet werkt. Bedoel stofje van bijgevoegde afbeelding Groen voetbal en voetbalschoen Voetbalstoffen Groen voetbal-schoen - Stoffen Online
Haha ja sorry ik hou van dit soort printjes Alleen de stof lijkt me niet geschikt omdat het idd geen tricot is.
Die? Stenzo tricot snorretje zwart blauwe ondergrond. | Stoffenhuis Anja, Webshop Ze hebben m ook op een grijze ondergrond Vind die snorretjes ook wel grappig. blauw voor de een, grijs voor de ander al moet er dan nog wel ergens een vrolijke "touch" komen. Ik heb nog leuke suggesties voorbij zien komen, gelukkig nogntijd omnte brainstormen