Ik was net het zoeken naar dit topic, maar zag dat hij gesloten was. Ook zijn er al veel foto's weg, dus een nieuwe! Sorry als mensen het onderwerp moe zijn, maar ik ben op zoek naar inspiratie. Als ik dat in google intyp krijg ik de ene villa na de andere, de 1 nog groter dan de ander. En ik heb maar gewoon een eengezinswoning, dus mijn woonkamer is niet zo groot. Dus ik zou graag willen zien hoe jullie de woonkamer hebben ingericht Alvast bedankt!
Mijn woonkamer is ook mijn slaapkamer en tevens mijn kantoor en keuken. .. niet echt 1-gezinswoning materiaal, dus ik denk dat een foto niet nodig is Gaaf huis trouwens Imensa!
Niet showwaardig op het moment. Verbeeld je twee curverbakken speelgoed leeg op de grond verspreid. En dat er nodig gezogen en gestoft moet worden. Maar manlief daar donderdag pas tijd voor heeft.
Kijk! Naar dit soort dingen ben ik op zoek! Helemaal geweldig Imensa, heel mooi Je computer vind ik super opgelost, ik heb nu een kast, maar die wil ik eigenlijk kwijt. Waar heb je zo'n tafeltje vandaan? En heb jij een kleine computerkast of grote?
Al mijn meubeltjes komen van marktplaats af en heb ik zelf opgeknapt. Het is een oud queen ann tafeltje. Grote computerkast.
Imensa, wat heb jij voor het raam staan? Heb ongeveer zelfde soort raam indeling. (Groot raam, met daarnaast een klein raam). Maar geen flauw idee wat ik met de vensterbank moet.