hi hi hi dat is het leuktste al je het niet verwacht. van harte gefeliciteerd, geniet van alle voorbereidingen. groetjes susanne
Gefeliciteerd! Geniet van de voorbereidingen...... Even nieuwsgierig: Hoe reageerde het bruidspaar op het aanzoek? Het was tenslotte toch hun huwelijksdag.
GEFELICITEERD en geniet ervan! Ookal zijn de voorbereidingen soms frustrerend probeer er zoveel mogelijk van te genieten. De grootste pret is de voorpret met dit soort dingen. Wij zijn 1,5 jaar geleden getrouwd en was echt geweldig. Heel veel geluk en succes! Liefs
Gefeliciteerd joh. Wat leuk. Ikzelf ga over 35 dagen trouwen. Dat schiet onderhand ook al aardig op. Ben benieuwd of er ook nog zulke verzoekjes op onze bruiloft komen. Zou leuk zijn. Liefs Hummel.
gefeliciteerd! (leuke data is mijn verjaardag ) wil zelf ook graag trouwen maar het financiele plaatj ehoudt ons een beetje tegen
Hoi meiden, Bedankt voor jullie leuke berichtjes. Ik ben al veel op internet aan het neuzen wat we allemaal willen op de bruiloft. @Kovu: Het bruidspaar wist het al 3 weken, ze hebben dit samen met mijn vriend geregeld. Groetjes Debbie
Leuk! Gefeliciteerd en geniet van de voorbereidingen. Lekker dat je nog zoveel tijd hebt. Ik zou zeggen: maak een draaiboek wat je per maand (en op 't laatst per week) gaat doen. Wij hadden 10 maanden voorbereidingstijd (+ een huisje zoeken en opknappen en inrichten) en dat was soms best krap. We hebben wat gestresst hoor. Maar het is wel heel leuk. En de dag zelf was ook geweldig.