Ik las het terug en kwam beetje bot over. Ik bedoelde dat het me een mooie dag leek en het leuk is dat je twee keer je jurk aan kan. Maar zoals jij je dag toen had gepland kan nu helaas niet.
Ja ik moet het gewoon accepteren. Als De maatregels iets versoepeld waren en horeca toegestaan was, had ik al meer gekund. Maar goed dat is een wat als situatie. Wij zitten midden een vruchtbaarheidstraject en zijn al lang samen. We hebben juridisch eigenlijk niks geregeld. Normaal denken we van ach dat komt allemaal wel, maar recentelijk hebben we van heel dichtbij meegemaakt dat er ook juridisch niks geregeld was en de partner dus overleed. Dat heeft ook een hele grote impact op ons gemaakt. Vandaar dat we niet wilden uitstellen. Misschien is een geregistreerd partnerschap ook een optie. Ben je dan elkaars man en vrouw?
Een samenlevingscontract icm testament is ook een optie. Of wat mijn partner en ik hebben gedaan is een levensverzekering afsluiten op elkaars leven. Als een van ons overlijdt krijgt de ander €150.000 waardoor je geen financiële ellende heb. Wij betalen daar ongeveer €15,- per maand per persoon voor
Ik zou denk ik voor nu een sjieke avondjurk o.i.d. kiezen en dan de echte trouwjurk voor het feest bewaren. Succes in ieder geval, echt heel vervelend als je al een tijd graag wilt trouwen..
Mijn zus heeft haar jurk 2 keer gedragen. 1e keer op een tropisch eiland met alleen haar man. Daar zijn ze stiekem getrouwd. Op die dag zijn de uitnodigingen voor het feest ook bij iedereen aangekomen. En op de feestdag dus nog een keer. Met alles erop en eraan. Behalve dan de ceremonie.
Zoiets zou je kunnen overwegen. Nou Ja... geen verre reis dan. Maar trouwen Met alleen je getuigen. Een sjiek diner thuis laten bezorgen. En dan na een jaar een megafeest op je trouwdag. Of misschien een bruidssuite reserveren in een romantisch hotel in de buurt. Dat kan geloof ik nog wel. Alleen niet met een grote groep. Maar wel heel speciaal met jullie twee.
Ja ons datum staat voor nu op 02-01-21. We hebben voor nu dat we de huwelijksvoltrekking plaatsvind in een mooie zaal. Na de huwelijksvoltrekking of ervoor doen we een fotoshoot. Misschien kunnen we inderdaad leuk een goodiebag tas maken met allemaal lekkere hapjes enzo. Met mensen op de foto en dan wilde we lekker een bruidsuite huren met room service en of daar lekker eten in het restaurant. Misschien dat we een leuke trip erachteraan plakken, naar een gebied waar het wel kan. Maar dat zien we dan nog wel.. en dan inderdaad wanneer het weer kan met dierbaren vieren. Een groot feest kan altijd nog als we jarig zijn ofzo.
ze handhaven niet achter de voordeur. Dus je kunt rustig een feestje voor 30 man geven in je eigen huis..... AFgelopen weekend nog gezien. Heb er melding van gemaakt, maar ze deden er helemaal niets aan. Minstens 30 a 40 man. Blijkbaar gelden de corona-regels niet voor de Marokkaanse mensheid Met plaatsvervangende schaamte aangezien. Vooral om dat mijn andere buurvrouw haar vader heeft moeten begraven tjidens lockdown en dit dus heel gelimiteerd aan bezoekers moest..
Ik heb nog niet alles gelezen dus ik zeg wat dubbel denk ik, maar hier ben ik het enorm mee eens. Tuurlijk gaat het om de liefde maar sommige mensen (waaronder ik ooit en ik heb het ook gedaan), leven járen naar die dag toe. En dan hoort de hele rampetamp erbij. En misschien niet omdat je zo graag in het middelpunt wil staan, maar soms is het echt je meisjesdroom geweest om van de dag iets verschrikkelijks speciaals te maken. Met iedereen erbij en een schitterende jurk en fantastische taart en een band en dansen en zo. Dan is het nu ivm Corona wel een domper.
Nou inderdaad. Als je al helemaal in je hoofd had hoe je graag had willen trouwen kan ik mij wel voorstellen dat dit een vreselijke domper is zeg. En tuurlijk investeer je ook in je huwelijk zelf om het samen fantastisch te hebben, anders zou ik het trouwen überhaupt achterwege laten. Maar je huwelijk samen met genodigden willen vieren is toch wel hoe de meeste mensen het voor zich hadden gezien.