Ik zou ze gewoon meenemen. Gaat het niet of worden ze moe, dan kan je altijd nog naar huis gaan. Of 1 van jullie en de andere blijft. Gewoon proberen of de jongste in de buggy wil slapen. Wij gingen vroeger overal mee naar toe. Mijn ouders hadden niet eens oppas. We waren dit al van kleins af aan gewend en sliepen dus overal. We waren hierdoor ook supper makkelijk. Ik doe dit ook met mijn kinderen. Gaan gewoon mee naar verjaardagen enz en ik houd me niet strikt aan slaaptijden en zo. Kids zijn supermakkelijk. Dit in tegenstelling tot veel kids die altijd op tijd naar bed moeten en bij een kleine verandering al van hun padje af zijn....
Het zou toch niet in me opkomen kinderen te weigeren! Even buiten voor de ceremonie misschien, maar verder - juist een bruiloft is een familieding. Als er na een bepaalde tijd hardcore geborreld gaat worden weten ouders daar prima keuzes in te maken. Ik zou de kids dan ook gewoon meenemen en als ze moe worden ze naar huis meenemen, alleen of samen.
Gewoon meenemen. Ik ben 3 weken geleden getrouwd en er waren ook een aantal kinderen bij. Die van 2.5 (zoontje van mijn man's getuige) was om 8 uur doodmoe en dus is zijn vader ermee naar huis gereden. Maar de anderen zijn tot 't einde rond een uur of 11 gebleven.
Ik vind het altijd zo vreemd als kinderen niet welkom zijn op eenbruiloft. Dan zou het niet eens in mij opkomen om zelf wel te gaan
Wij een maand geleden bruiloft gehad.. Slaaptijden naar huis gegaan dat hij in zijn eigen bed sliep, en zodra hij wakker was weer terug... Vind ritme erg belangrijk voor kinderen Savonds kan je altijd om en om gaan....toch iemand bij de kids
Ik zou ze idd ook gewoon mee nemen. En kijken hoe het gaat. enne ik vind het niet begrijpen dat er geen kinderen op een bruiloft mogen zijn. vind het niet zo netjes dat zelfs een neefje niet mag komen ... Kids of geen Kids zoiets zou nooit in me opkomen