Hoi iedereen, zijn jullie ook bekend met slaapproblemen? zelf heb ik al jaren erg last hiervan. nu had ik voorheen vele medicijnen, en sinds een jaar niet meer. maar moet zeggen, het gaat af en toe wel zijn tol eisen. vl, heeft nachtdiensten, vaak als hij in bed komt ben ik wakker. vaak slaap ik dan niet meer, want hij kan ook best snurken en weet ik veel wat van andere geluiden allemaal. tv staat dan ook nog even aan met tijdklok. Dat is dan nog het kleine deel waardoor het slapen niet lukt. gebruiken jullie iets hiervoor, op doktersadvies of homeopathies? Ik zou het liefst niet willen slikken maar ben op het punt dat ik toch zal moeten, het gaat mijn stemming en dag beïnvloeden. Ik probeer ook zwanger te worden, dus ben wel huiverig. pff hihi wat n verhaal, ik hoop dat iemand zich herkent hierin. groeten
Om te beginnen zorgen dat er rust in slaap Kamer is begin met tv weg doen Zorg voor vast ritme ongeveer elke dag zelfde Doen voor je op bed gaat geen drukke dingen Meer doen of tv kijken neem kop thee ga douche lees Nog ff en doe t licht uit
Hoi, ik heb ook last van slapeloosheid, echt frustrerend, zeker omdat mijn wekker om 5 uur gaat Wat ik er zelf aan doe: -niet douchen voor ik op bed ga, ik word er namelijk wakker van -ik mag geen medicatie ivm bloedverdunners, maar wel valeriaantabletjes -ik probeer iedere dag dat ik vrij ben ook om 6.30/7 uur op te staan, mijn dochter helpt hier goed aan mee -2 uur voor het slapen geen tv/telefoon meer aan -overdag genoeg plassen (klinkt raar, maar ik vergeet het vaak overdag en dan is het 's nachts feest) -lang leve oordopjes tegen een snurkende man -proberen zo relaxed mogelijk te leven zodat je niet wakker ligt door stress -evt opschrijven als je ergens mee zit Tja.. sterkte! Niet kunnen slapen is waardeloos..
Magnesium gaan gebruiken. Er was laatst ook een topic over. Zoek die even terug, stond veel in van mensen die ook magnesium gebruiken. Ik gebruik het nu een maand en slaap eindelijk weer een maand goed, na 17 maanden slaap-drama!
Zelfde problemen en tot op heden nog geen oplossing gevonden. Magnesium wordt straks ingeslagen. Over het algemeen gaat slapen beter als ik niet op mijn telefoon heb geleken maar een uurtje heb gelezen!
Het verschilt bij mij wel wat ik kan doen, voordat ik ga slapen. Ik heb zelf de tv aan voordat ik ga slapen zodat ik niet ga malen en piekeren. tot ruim een jaar geleden had ik zware slaapmiddelen. Ik kom van ver dus het kan nog erger maar dat wil ik niet. magnesium kun je dat ook nemen wanneer je zwanger wilt worden?