Ik ben erg benieuwd naar jullie trouwfoto's! Ik vind het altijd zo mooi om te zien! Ik zal beginnen: Marian Edit: dat ging ff mis, nu met foto....
Oooh, *zucht - zwijmel* ik ben ook zo gek op trouwfoto's. Dit jaar voor ons al zeven jaar geleden.... En nu komt ons liefdesbeebje!
He Juudje27, we zijn bijna even lang getrouwd wij zijn op 25-8-2006 getrouwd, zet er alleen jammer genoeg geen foto even op het forum, ben bang dat ze me herkennen
Zie foto's in mijn album. Ben niet zo handig met de computer, het lukt me niet om de foto's in het scherm weg te zetten Wij zijn op 27 mei 2005 getrouwd, alweer bijna 2 jaar geleden. Op onze trouwdag wordt ons dochtertje gedoopt
Tja ik zou niemand kunnen bedenken die mij hier zou moeten herkennen... En zo wel dan hoop ik dat ze het voor zich houden!
't Lukt me niet een foto in mijn album te plaatsen (laat staan zo hier onder!) Ik denk dat dat komt doordat de foto's gescanned zijn of zo.. Helaas...
Nog ff geduld....enne dan kan ik mijn bruidsfoto hier ook neerzetten..... heb er nu al zin in, als ik dit zo allemaal bekijk.... Mn toekomstige jurk staat wel in mn album.....alleen heb ik er zelf een kraagje op laten zetten
weet niet hoe ik het bij de tekst gezet krijg. maar onze trouwfoto staat in mijn album. ps mooie foto's allemaal
Het voordeel van slecht slapen: je kunt 's nachts goed bedenken hoe je iets wel voor elkaar krijgt! Mijn trouwfoto staat in mijn album. Trouwdag: 7 juni 2002 Gr. Brussie