Ik zoek van die kaartjes waar je van die baby haarspeldjes (per 2 stuks) op kan bevestigen. Het liefst ontwerp ik ze zelf naar mijn eigen idee. Iemand enig idee waar ik dat kan doen? Ik kom er niet uit. Alvast bedankt!
Ik had idd al bij de Hema gekeken, weet dat die leuke geruite labels verkopen, maar waren helaas uitverkocht. Zelf maken is idd een alternatief, maar zoek eigenlijk liever iets waar ik ze kant en klaar kan bestellen, dus als iemand dat toevallig weet?
Een canvas doek stof overheen spannen en dan lint er over heen doen daar alle speldjes op maken zal kijken voor een foto
Ja precies dat! Alleen ben ik zo kieskeurig dat ik dus eigenlijk iets leukers wil! En het liefst iets naar mijn eigen idee wilde ontwerpen. Ik vroeg me dus of of er dus een site is waar je dat kan laten doet, net zoals visitekaartjes enzo. Ik heb al heel veel van die leuke kaartjes gezien namelijk, allemaal een eigen ontwerp en dat wil ik dus eigenlijk ook, haha
Zit hier wat tussen? Groothandel haar clip kaarten-Kopen haar clip kaarten partijen uit China haar clip kaarten groothandelaren op Aliexpress.com