Ik moest even kwijt dat ik mijn trouwjurk thuis heb! gisteren gepast want hij was vermaakt en jaaaa hij past whoehaa...wat heb ik me hier zorgen om gemaakt haha *zo dat lucht op*
uhm nee geen fotos haha hij zit nu in zo'n zak het is een miss kelly die wijd uitloopt met een roosje met veertjes aan bijde kanten echt een beauty maar de 27 feb is het zover en dan zet ik er wel fotos van bij... tot die tijd even fantaseren 8) hebben jullie foto's van jullie jurken? lijkt me wel heeel leuk om te zien!
leuk joh! nog even en je mag hem showen hieronder een foto van mijn jurk je ziet hem niet zo goed, maar er zitten voorop de borst een patroontje met steentjes en over de hele sleep zitten steentjes ik vond hem geweldig
Hier alweer bijna 5 jr geleden... Geniet van je voorpret meid enne...de jurk niet te vaak al aantrekken he
mij is het nog maar 5 dagen geleden .. vind het zo jammer dat het voorbij is. maar was gewldig. zal snel een foto plaatsen van em jurk. mag ik vragen waar jij je jurk gehaald heb tweeling? liefs san
@sannnniee bij c'est moi in wernhout! @Lilith wat grappig ook op de 27...waarom jij, wij omdat we toen verkering kregen ennuh wat een moooooie jurken zeg wouwie!
ik had iets gelezen ja dat je em daar gehaald heb. ik woon namelijk daar. woon jij daar ook in de buurt? liefs san
Hier misschien iets beter te zien... (met onze trouwauto erbij) We zijn nog niet zo lang geleden getrouwd, ben helemaal trots!
nee een uur daar vandaan haha...maar de moeite waard al zeg ik t zelf wendyp wat een coole jurk zeg...!