Leuk he die voorpret! Hier mijn jurk, wij zijn op 20-07-2007 getrouwd, ik was toen ongeveer 24 weken zwanger; Jammer dat je de kleur niet zo goed kan zien, maar hij is ivoor met swarowski steentjes , de jurk heeft ook een sleepje.
iedereen ziet er echt geweldig uit en allemaal mooie jurken! Ik trouw op 8 april maar me jurk is nog niet binnen, daarna maak ik wel een foto haha
super mooie jurken allemaal zeg.... wij willen nu eerst een tweede en als k dan weer beetje slanker bent en ondertusssen hebben we dan wat gespaard willen wij gaan trouwen... waarschijnlijk in de lente... en hoop snel
Super mooie jurken! Wauwie! Foto van mijn jurk staat in mn album. Vind het zo jammer dat ik m niet meer aan kan doen haha Ben er zo verliefd op
Oh wat leuk om te zien allemaal... Wil nog een keertje trouwen! Denise, gave jurk, echt zo'n prinsessending Lekker duidelijk te zien maar de jurk is eigenlijk heel donkerrood met een berg glimmertjes... Inmiddels alweer 3,5 jaar geleden...
Dit was mijn jurk 1,5 jaar geleden... Weet niet of de link werkt. http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VCX8VNN7.jpg
Dit waren wij op onze trouwdag bijna anderhalf jaar geleden (ik was toen 32 weken zwanger): liefs,misspuma
Ik voelde me ook echt een prinsesje haha Was de 2e jurk die ik aanpaste en dr hingen dr nog meer in mn pashok maar deze was het gewoon. Wou m niet meer uitdoen haha @misspuma: Ik vind je echt een mooi bruidje zo op de foto! Vind het altijd zo mooi een bruidje met een zwangere buik!
Ik vind alle jurken geweldig maar die van Essiegirly vind echt helemaal geweldig. echt een supermooie jurk.
WAUW! Je jurk is echt mooi! Echt een prinsessenjurk! Vinden julliie het nou niet jammer dat je de jurk niet meer aan kan doen? Nja kan wel maar staat zo vreemd in de supermarkt he haha Ik vind het echt zo jammer. Hij hangt nu in de zak waar die inzat toen ik m mee mocht nemen op zolder. Loop vaak even naar zolder om even naar mijn jurk te kijken haha