@ Denise echt wel, heel stiekum deed ik hem nog wel eens weer aan ik denk alleen dat hij nu niet meer past
Haha! Ik heb m nog 1x aangehad. Mn overbuurmeisje wou mij in mn jurk zien en ik zei geen nee haha Paste m nog goed! Maar ik ben getrouwd na mn zwagerschap dus dat scheelt misschien. Toen we net getrouwd waren en de dag dan toch echt afgelopen was wou ik m gewoon echt niet uit doen haha Vond het zo jammer!
ik heb ook een foto in me album gezet, maar je ziet niet zoveel ervan aangezien ik nog moet gaan trouwen
Oke, kon het niet laten... ikke in mijn trouwjurk, in juni alweer 3 jaar geleden... waar blijft de tijd...?
Nou, dan ik ook maar even: in mijn album staan de foto's. Het is alweer even geleden: 20-09-2002, onze 2 meiden waren toen 1 en 2 jaar oud (ze zijn nu 8 en 6), de jongste was er natuurlijk nog niet. De jurk die ik aan had was een jurk van het merk Ladybird: handgemaakt en godsgruwelijk duur (3250,00 gulden toen nog). Ik heb er voor krom moeten liggen en aardig wat overuurtjes moeten werken om hem uiteindelijk te kunnen kopen, maar ik moest en zou hem hebben! Nu hangt hij (wegens ruimtegebrek) bij mijn vader zielig in een zak, maar af en toe kan ik het niet laten om hem toch even aan te hebben (al past ie niet helemaal meer goed dicht, ahum ).
ik ben afgelopen vrijdag getrouwd. bijna 28weken zwanger. ik heb wat foto`s in mn album gezet. liefs doris