hallo hallo ik ben opzoek naar iemand die nagelstyliste is... gewoon om een aantal dingen aan te vragen. Ikzou namelijk zelf deze cursus ook wel willen volgen en ben er al langere tijd naar aan het kijken! maja ik wil zoveel.... en heb zoveel vragen vandaar gr Anniek
Wat grappig, ik zie toevallig dat wij dezelfde achternaam hebben. Ik kan je helaas niet verder helpen met je vraag.
hahaha maar goed dat het niet de mijne is dan! hahahaha dit is de achternaam van mijn vriend.. maar ooit wordt het ook de mijne
hoi aniek, ik ben nagelstyliste, als je vragen heb kun je ze altijd stellen. Ik vind het onwijs leuk om te doen, het is voor mij een uit de hand gelopen hobby, Kom maar op met je vragen, groetjes conny
ik weet dat er in wijchen gelderland een groothandel zit waar je ook cursussen of de hele opleiding, maar dat zal wel niet in de buurt zijn voor jou. je kunt ook even googlen dan weet je wat er bij jou in de buurt zit
Ik ben 10 jaar nagelstyliste geweest, en sinds een maandje er eindelijk mee gestopt. \/ Ik was het zo ontzettend beu 8) Heb nog het een en ander staan...