? Waarom kan ik mijn bericht niet meer bewerken? OT: Maar die slimmerik had het nakijken. Vrouwtje baggerde gewoon dwars door die modderpoel heen om hem te pakken te krijgen.
Mooie hond hoor! Leuk koppie ook Ik heb vroeger ook een Akita gehad. Prachtige hond. Ontzettend lief naar zn baasjes en erg trouw. Je kon er alles mee doen. Maar owee als je er 's avonds mee buiten liep. Wat was dat beest waaks Ik vind het heerlijke honden, erg intelligent ook!
Haha super leuk! Wij hadden ook een Akita (helaas in juli overleden ) en hij stak ook áltijd zijn tong uit op foto's. Zooo grappig! http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/537585_10150864711192982_1152944526_n.jpg Zo schattig!
Ach...wat erg voor je dat hij overleden is. Hij was zo te zijn een heel lief beest en wat een mooi koppie heeft hij daar op de foto. Sterkte, ik weet hoe het is om je maatje af te moeten geven. Vlinder en Bossi; Thanks, het is inderdaad een boefje. Fortuna; Wat jij zegt. Aiko is de grootste knuffelbeer die er is...TOTDAT ik er s' avonds mee over straat loop en iemand heeft het lef om achter me aan te lopen of God verhoede: me aan te spreken. Hij zal niet gauw grommen, maar hij gaat precies tussen mij en de vreemde instaan op niet mis te verstane wijze. De kleine gup.
Wat een mooie hond! Akita's zijn zulke mooie honden.. Afgelopen zondag de film Hatchi gezien. Prachtig. Bijna de halve film zitten huilen..
Ik vind dat zo'n rot film he. Zit die hele film te janken. Als hij alleen in zn hok wordt achtergelaten begint het al... pfff Mooie film, maar als ik in gezelschap ben sla ik even over
Wat een heerlijke boef! Ik had een kruising Akita, en die wilde je 's nachts ook niet tegen komen! Voor de rest de grootste knuffelkont die je maar kon hebben. Wij noemde hem ook altijd ons 40 kilo wegende schoothond.
Thanks voor de leuke reacties. Ik ben dan ook erg trots op mijn lieve manneke. (Behalve een paar weken geleden, toen had ie een gat in mijn leren bankstel gevreten.):x Ik ken die film Hachi ook. Weet je wat erg is? Die film zien, en dan nog twee weken op je pup moeten wachten. Hier ook tranen met tuiten gejankt, echt niet normaal meer. Toen ik hem zondag voor de tweede keer keek, heb ik hem na afloop flink geknuffeld.
Klopt, maar ik vond het zo grappig omdat ik hem net op dat moment riep, en hij gewoon zijn tong uit leek te steken. het ergste van alles is nog dat ik gewoon een flesje water voor hem bij had, maar neuh...modderwater is veel lekkerder, natuurlijk.
Merci bien, Aaah, die shiba's zijn ook zo mooi. Hier in de buurt loopt er ook eentje rond, en die dame laat zich de kaas niet van het brood eten door hem. Leuke hondjes zijn het.