Ik heb een maand of 3 geleden mijn trouwjurk naar de stomerij gebracht na onze bruiloft. Ze gaven al aan dat íe niet meteen dezelfde week klaar zou zijn; ik moest het die week daarop maar eens proberen. Ben dat toen een beetje vergeten, nou ja, het schoot er bij in, dus toen ik half november daar naartoe ging, dacht ik dat íe wel klaar zou zijn; niet dus... Na het weer een poos te hebben laten rusten gingen we vandaag vol goede moed weer naar de stomerij. En wat denk je? Konden ze mijn jurk nergens meer vinden?!@#%&@?! Hij hing niet op de rekken met gestoomde jurken, en achter ook niet! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! Ze hebben nu mijn gegevens genoteerd en gaan er naar op zoek... Ben reuze-benieuwd, hoor; als íe toch écht kwijt is, word ik laaaaaaaaaaaaaaaiend en des !
Jee... Vindt het wel een beetje heel erg onverantwoord van die stomerij! Kan me goed indenken dat je pislink bent! Hoop dat je trouwjurk alsnog terecht komt!
Jeetje wat n gedonder... Nou, ik hoop dat ze m nog ergens vinden idd. Anders zwaait er natuurlijk nog wel wat voor hun! Slecht hoor van zo'n zaak.
vaak als je hem niet op tijd genoeg komt ophalen gaat ie soms naar een tweede depot (die mensen hebben soms ook geen zeeen van ruimte) dat heb ik met ons kleed gehad die werd daarna binnen een week gevonden. Was mijn eigen schuld nu moest ik twee keer naar Nijmegen toerijden en anders (als ik op tijd was geweest) maar 1 keer... komt meestal wel goed hoor al is 3 maanden geleden wel erg lang!
jeempie, maar moet je als je daar iets achterlaat niet je naam en nummer achterlaten. dat ze je kunnen bellen als je iets nog steeds niet hebt opgehaald
Echt wel een domme fout van die zaak. Inderdaad bellen ze bij onze stomerij ook vaak als iets klaar is. Ik zou ook ontzettend kwaad zijn als dit met trouwjurk was gebeurd. Grtz. Ine
Er is destijds niets gezegd over binnen welke termijn de jurk opgehaald moet worden, dus dat vind ik dan een beetje knullig. Bij afgifte van de jurk kreeg ik alleen een nummertje mee en ik moest zelf maar komen informeren; dat bellen, dat deden ze dus niet als íe klaar was. Mede daarom kunnen ze het ook niet maken om 'm ergens anders neer te hangen als het volgens hen "te lang duurt"! Bovendien dus al twee keer voor Jan-met-de-korte-achternaam daar gestaan, dus ze kunnen me er niet van betichten dat ik laks ben geweest! Nogmaals, zal mij benieuwen....
Zo! Ik zou ook heel erg boos zijn! Ik zat toevallig net te denken dat ik mijn trouwjurk maandag naar de stomerij ga brenegen, maar ik zal daar nog is goed over nadenken! In ieder geval ga ik zorgen dat ik een termijn krijg om hem op te halen. Succes, ik hoop dat ze hem snel terugvinden!
Jeetje wat een domme fout van die zaak zeg, ik zou ook heel erg boos zijn. Ik hoop dat ze hem snel terug vinden!
Misschien heeft iemand hem wel geleend .... Heb je een beetje een gangbare maat? Slordig hoor van zo'n stomerij.
Jeeeee wat erg! Die is vast niet kwijt...maar gestolen! (of is dat heel erg dat ik dat zeg) Ik hoop natuurlijk dat je m alsnog terug krijgt! Is de zaak daarvoor verzekerd?
Meid, maak er werk van, dit kan absoluut niet. Ik moet er niet aan denken dat mij dit overkomen was afgelopen september.
Ooo wat erg! Das echt minder! Nou naast het feit dat hij emotionele waarden heeft..als ze hem niet terug vinden mogen ze ook flink dokken denk! Weet je wel hoeveel zo een jurk waard is! hele slechte service!
Ik heb het een keer gehad met een winterjas, spoorloos verdwenen bij de stomerij. Gelukkig kwam hij na een paar weekjes weer boven water, dus hopelijk komt het bij jou ook wel weer goed. Groetjes, Anakin.
Ik hoop ook voor je dat ze hem vinden, ik vind het wel schandalig dat ze zo iets kwijt kunnen raken. Veel succes.
Tjonge, wat vervelend. Ook erg slecht van zo'n stomerij! Hopelijk vinden ze je jurk nog wel weer terug!