Wij gaan trouwen en aangezien bijna niemand het nog weet wil ik het heel graag aan jullie kwijt. Ik heb al een mooie jurk gezien en ga hem vanmiddag passen. Waarschijnlijk is halverwege juni onze grote dag.
Gaat je moeder (of iemand anders) gezellig met je mee de jurk passen, das echt superleuk en echt een mooie herinnering vind ik als ik denk aan mn eigen jurk uitzoeken.. In elk geval gefelicititeerd snel maar meer mensen vertellen!!
Als het goed is gaat mijn moeder met me mee en de kinderen natuurlijk ook. Voel me net een kleuter heb slecht geslapen van de zenuwen haha
Gefeliciteerd! Het is echt heel leuk, afgelopen zondag heb ik ook voor het eerst een trouwjurk aangepast zo gaaf als je dan een jurk aan hebt, kan je alleen nog maar denken WAUW.. Veel plezier!
leuk ik heb mijn kleine (al was ie toen nog geen 1 hihi) ook meegenomen... en logisch hoor dat je slecht geslapen hebt is toch ook spannend!
Gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk en geniet van de voorbereidingen en het passen van je jurk.
Gefeliciteerd Veel plezier en succes met de voorbereidingen. Geniet ervan, de grote dag is zo voorbij
gefeliciteerd geniet van alle voorbereidingen, ze zijn zo voorbij. en laat alles over je heen komen op de dag zelf en wees alleen maar bezig met genieten.
hahahaha bijna niemand weet het nog maar je gaat al een jurk passen hahahahahaha.. Maar gefeliciteerd....vondt het gewoon zo grappig hahaha
Gefeliciteerd!!Geniet van alle voorbereidingen...en nog belangrijker..geniet op de dag zelf!!Die vliegt echt voorbij!!! Ik heb een heeeeeeeeeeele mooie dag gehad, maar het ging zo snel!! Hoe is het gegaan met het passen van je jurk?? Groetjes Liz
Gefeliciteerd! Owh ik vondt het ook zo leuk en spannend om een jurk uit te zoeken. Wij gaan volgende week trouwen dus wordt nog extra spannend. Geniet van alle voorbereidingen!