tips voor het eten??

Discussie in 'De lounge' gestart door skatjuh87, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hallo dames,

ik ben op zoek naar tips voor het eten. Vanavond ben ik alleen en volgende week ook een aantal dagen. Het eten word steeds makkelijker maar dat is natuurlijk niet goed voor mij en die kleine.

Wat zou ik kunnen eten? nadelen zijn dat ik geen keukenheld ben en weinig lust. Ik lust bijvoorbeeld helemaal geen vis en weinig vlees. Plus zou niet eens weten hoe ik het moet klaarmaken.

Hopelijk is mijn vraag niet te moeilijk.

Liefs

2. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

bij onze keurslager verkopen ze goedkope, maar gezonde kantenklare maaltijden. (75ct per 100 gram; per persoon ongeveer 400gram nodig)

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

wij hebben zo'n heel handig bezorg bedrijf hier wat dus niet alleen maar vette troep bezorgt maar ook gewoon maaltijden met aardappeltjes en groente, IDEAAL

Heb je niet toevallig ook zoiets in de buurt ?

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Misschien een verse pasta met veel verse groente?

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Misschien staat hier iets tussen?

Recepten van AH, vegetarisch, voor 1 persoon en de snelle keuken ( niet niet te moeilijk)

Recepten zoeken - Albert Heijn

6. tulip

tulip Niet meer actief

roerbakmie is ook lekker, maar wat ik mij afvraag, wat eten jullie normaal dan??? wat is het verschil dat je man weg is??? Wij eten dan gewoon hetzelfde als anders, alleen dan maak ik wat minder klaar.

7. skatjuh87

ik kan het verschil heel duidelijk opschrijven.

Mijn man kookt altijd omdat ik het niet kan hihi.
    We eten altijd gewoon van alles, pasta, aardappels en groenten etc.

Maar ik denk dat ik gewoon van het weekend wat dingen ga klaarmaken samen met m`n man zodat ik het ook ff kan leren ( zijn we al een tijd mee bezig ) en dan kan ik het invriezen. Dan is het een kwestie van opwarmen maar dat is gezonder dan wat ik nu doe.

Heel erg bedankt voor de tips.

8. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    bonduel heeft lekkere diepvries maaltijden (in dozen en zakjes, dus niet van die kant en klaar meuk die in de magnetron moet)
    Dat hoef je vaak alleen even op te bakken.
    vind ik ideaal als ik alleen moet eten.

9. skatjuh87

@ lola, dat is ook een goed idee. Zal er eens naar kijken

10. skatjuh87

iets opbakken lukt me nog wel haha

Voel me echt een klein kind. Terwijl ik wel echt meehelp met mijn man en hij veel aan me over laat, maar bepaalde dingen lukt me gewoon niet. Vind het ook zonde als ik de boel weg kan gooien.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Geeft toch niks. Mijn man kan niet koken. Is precies hetzelfde dus.

Kan wel wat opbakken inderdaad.

Ach en voor die paar keer.

12. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

eigenlijk is koken heel simpel.
    ALs je aardappels kookt, moet het niet te grote stukken zijn. De aardappel is gaar als je er met een vork inprikt en er makkelijk weer uitgaat.
    De groente moet je in kunnen prikken met een vork.
    Een hamburgertje om en om bakken en klaar is TS;).
    evt een sausje/jus volgens verpakking klaarmaken. (kan natuurlijk ook zelf, maar op verpakking staat precies hoe of wat)

13. tulip

tulip Niet meer actief

haha, ja toen ik het opschreef dacht ik, die man is misschien wel kok. Maar nu snap ik het.:D

14. skatjuh87

haha nee hoor hij is geen kok, al lijkt dat me best wel wat hihi. Hopelijk kan ie dan ook lekker toetjes maken. Het water loopt me altijd in de mond als ik die kookprogramma`s zie.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou gewoon lekker wat aan het proberen gaan, desnoods een kookboek kopen?

Deel Deze Pagina