hallo dames, ik ben op zoek naar tips voor het eten. Vanavond ben ik alleen en volgende week ook een aantal dagen. Het eten word steeds makkelijker maar dat is natuurlijk niet goed voor mij en die kleine. Wat zou ik kunnen eten? nadelen zijn dat ik geen keukenheld ben en weinig lust. Ik lust bijvoorbeeld helemaal geen vis en weinig vlees. Plus zou niet eens weten hoe ik het moet klaarmaken. Hopelijk is mijn vraag niet te moeilijk. Liefs
bij onze keurslager verkopen ze goedkope, maar gezonde kantenklare maaltijden. (75ct per 100 gram; per persoon ongeveer 400gram nodig)
wij hebben zo'n heel handig bezorg bedrijf hier wat dus niet alleen maar vette troep bezorgt maar ook gewoon maaltijden met aardappeltjes en groente, IDEAAL Heb je niet toevallig ook zoiets in de buurt ?
Misschien staat hier iets tussen? Recepten van AH, vegetarisch, voor 1 persoon en de snelle keuken ( niet niet te moeilijk) Recepten zoeken - Albert Heijn
roerbakmie is ook lekker, maar wat ik mij afvraag, wat eten jullie normaal dan??? wat is het verschil dat je man weg is??? Wij eten dan gewoon hetzelfde als anders, alleen dan maak ik wat minder klaar.
ik kan het verschil heel duidelijk opschrijven. Mijn man kookt altijd omdat ik het niet kan hihi. We eten altijd gewoon van alles, pasta, aardappels en groenten etc. Maar ik denk dat ik gewoon van het weekend wat dingen ga klaarmaken samen met m`n man zodat ik het ook ff kan leren ( zijn we al een tijd mee bezig ) en dan kan ik het invriezen. Dan is het een kwestie van opwarmen maar dat is gezonder dan wat ik nu doe. Heel erg bedankt voor de tips.
bonduel heeft lekkere diepvries maaltijden (in dozen en zakjes, dus niet van die kant en klaar meuk die in de magnetron moet) Dat hoef je vaak alleen even op te bakken. vind ik ideaal als ik alleen moet eten.
iets opbakken lukt me nog wel haha Voel me echt een klein kind. Terwijl ik wel echt meehelp met mijn man en hij veel aan me over laat, maar bepaalde dingen lukt me gewoon niet. Vind het ook zonde als ik de boel weg kan gooien.
Geeft toch niks. Mijn man kan niet koken. Is precies hetzelfde dus. Kan wel wat opbakken inderdaad. Ach en voor die paar keer.
eigenlijk is koken heel simpel. ALs je aardappels kookt, moet het niet te grote stukken zijn. De aardappel is gaar als je er met een vork inprikt en er makkelijk weer uitgaat. De groente moet je in kunnen prikken met een vork. Een hamburgertje om en om bakken en klaar is TS. evt een sausje/jus volgens verpakking klaarmaken. (kan natuurlijk ook zelf, maar op verpakking staat precies hoe of wat)
haha nee hoor hij is geen kok, al lijkt dat me best wel wat hihi. Hopelijk kan ie dan ook lekker toetjes maken. Het water loopt me altijd in de mond als ik die kookprogramma`s zie.