2010 Abito Da Sposa Nuovo Della Nozze Wedding Dress - eBay (item 350401203848 end time Nov-04-10 13:00:00 PDT) deze kan toch wel met een maatje meer? staat dat wel mooi?
Ik vind het een prachtige jurk, ik denk dat het best kan met een maatje meer. Bij mij gaat het ook wel eens fout, maar dat zijn meestal kleine dingetjes die niet werken (electronica) of gebroken zijn (glaskralen pandora) maar de jurken zijn prima aangekomen.
hee bij www.supersizefashion.nl , kunnen ze elke jurk namaken en ook via china, maar dan heb je wel een nl contact persoon etc etc hij wil 'mijn' jurk maken voor 140 euro!!! 6-8 weken levertijd Thanks liefje, die mij die link heeft gegeven!
nee je koopt hem gewoon bij hem, maar ik denk dat hij ze ook uit china haalt. zelfde dus als je hem op ebay koopt, maar dan doe je het via een nl importeur
ik heb niet mijn bruidsjurk maar wel een galajurk besteld via ebay uit china. Kwaliteit is wel iets minder maar goed, dat weet je voor die prijs. Ken ook een paar meiden die het voor hun trouwjurk hadden en het was redelijk mooi. nadeel is gewoon dat je niet kan passen. Renate ik weet niet wat voor figuur je hebt maar mij zou die jurk dus echt niet staan. Omdat de nadruk te veel op de heupen wordt gelegd en bij mij zijn die al breed. Ga anders eens passen in een bruidswinkel dan weet je in ieder geval wat je staat...
ja echt waar, en dat zelfs in Marmaris waar het zowiezo al normaal duurder is omdat het een toeristenplaats is
Ik ken iemand die dat had laten doen, nooit een jurk gezien, ze kon naar haar centen fluiten en alsnog een jurk hier in Nederland kopen, was geen succes. Zitten een hoop oplichters tussen, als je zoiets doet, zou ik het bij een betrouwbaar adres laten doen, waar meer mensen goede ervaring mee hebben en via Paypal ofzo betalen.
bij Tati.fr kun je heel goedkoop bruidsjurken kopen vanaf 100 euro en hele mooie vanaf 200 ze zitten opok in parijs dus weekendje parijs+jurk 500 euro!
Nope dat waren hele dure gothic Lolita jurken van Methamorphose temps de fille Als ik ooit ga trouwen laat ik mijn tante een jurk namaken edit: of ik kies hier iets. Jurken kleur | Sweet Flavours Bruidsmode, making dreams come true...
weten jullie ook een site voor goedkope trouwpakken? Jurken kleur | Sweet Flavours Bruidsmode, making dreams come true... hier hebben ze ze ook, maar geen mooie..
Mijn zusjes en moeder hadden hun jurken voor mijn bruiloft ook via china (rechtstreeks zelf besteld) Alle maten doorgegeven, en ze waren helemaal netjes op maat gemaakt!! Echt prachtige jurken, heel betaalbaar. Maaaaarrrr... Ze kwamen 3 dagen voor de bruiloft binnen wegens allerlei vertragingen met post, feestdagen enz. Dus let op de tijd!