Initialen

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

S.S. als initialen, kan dat?

1. Ja, waarom niet?

2. Nee, wo2 is nog niet lang genoeg geleden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Niet meer actief

Hallo,

Wij hebben denk ik 2 leuke namen voor een meid. (jongen ook maar is nvt)
    Nu zou dat komen op S.S. zouden jullie dat doen?
    Anno 2006 moeten we daar toch niet meer aan denken of wel?

Ik wil erg graag deze 2 namen, als het een meid is wordt ze dan vernoemd naar de 2 liefste personen die we kennen.
    Maar ja, ik wil ook niet dat die kleine meid tot in de treure des tijds wordt gepest....

moeilijk, moeilijk.....

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja hoor,ik ken twee mensen die s.s. als initialen hebben,en ben nog nooit iemand tegengekomen die daar iets van zei ofzo.

3. Niet meer actief

Ik denk dat het anno 2006 wel kan.
    Bovendien is het toch niet zo dat mensen de hele dag S.S roepen naar je dochter?

Mijn schoonzusje heeft als initialen S.M....moet ook kunnen vind ik ;)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Neuh, t is dat je t zegt.. Kan makkelijk! (vind ik dan)

5. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik vind het ook niet raar, hoor!
    Ik dacht niet eens meteen aan wo2...
    Gewoon doen!

Gr. Niki

ps: en gepest worden zal ze daarom heus niet, de kinderen van haar leeftijd weten toch helemaal niet was s.s. betekent...!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
  7. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Nee, ik zou t zelf niet doen...
    Aangezien je de vraag stelt link je de initalen al aan een gebeurtenis en in mijn optiek als je dat zelf al doet zal een ander dat ook doen.
    Maar goed, dat is mijn mening he!

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja tuurlijk zou ik gewoon doen joh. Mijn kindje heeft als initialen D.J. als ie z'n naam straks echt niet mooi vind kan ie nog kiezen. Maar was niet expres trouwens

9. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik denk dat ik er een derde naam bij zou verzinnen zodat het bv SSS wordt....

10. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    mijn zwager had er altijd een hekel aan Sander S..
    en raad eens hoe zijn eigen zoontje heet :)

Stijn S.. ??? :)

dus beide SS

ag ik denk dat je daar niet te veel bij na moet nadenken, dat is geweest klaar

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou het niet doen.
    De oorlog is dan wel lang geleden, maar ik zou niet willen dat mijn kind initialen had van de 'slechten'.

12. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik zou het niet doen, ik had ook eerst een naam met de initalen S.S. maar ik vind het niet kunnen, het doet mij en heel veel mensen nog steeds aan die verschrikkelijke oorlog denken!!!

En Nies haar schoonzusje heet S.M. nou ik zou dat dus ook niet doen, ik let heel erg op de initialen, want ook een kindje kan er meegepest worden hè!!!

13. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Ik vind dat het best kan.
    maar dat is mijn mening

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik zou er bij een ander niet raar van staan te kijken ofzo maar wij hebben er bij ons kindje ook op gelet.

Een vriendin van mij heeft MAC als initialen haha dat is dan wel weer grappig.

15. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik zou het ook niet doen. Over 10 jaar staat WO2 echt nog wel in de geschiedenisboekjes op school en dan wordt ze er toch mee geconfronteerd. Dat lijkt me niet leuk voor haar. Wel heel leuk dat je wilt vernoemen naar 2 lieve mensen. Met een derde naam kun je het probleem misschien oplossen?

16. Niet meer actief

ja daar ben ik ook mee bezig geweest hoor. dan zou het ssa of sas worden. (ass maar niet doen he ;) )

Maar ik vind drie namen weer teveel worden... hahaha het is ook nooit goed

17. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik zou het ook niet doen. het feit dat je zelf al op die associatie komt zegt toch genoeg.

18. sim

sim Niet meer actief

ik zou het gewoon doen, je moet al bij zoveel dingen stilstaan bij het kiezen van een naam. zo hebben wij bijvoorbeeld voor een jongen dat de eerste naam eindigt op een h en de tweede begint met een a, helemaal tegen de regels in.

wij hadden gisteren nog een mooie naam domenique maar als je dat uitspreekt, lijkt het alsof het eindigt op een k terwijl onze achternaam dan weer begint met een k (alsof er een kras in de plaat zit)

als jij twee mooie namen heb die toevallig beide met een s beginnen en je gevoel ligt daar goed in, zou ik er voor gaan!

succes met jullie keuze :D

19. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zou het ook niet doen. Puur het gevoel van dat het zulke verschrikkelijke mensen waren.

20. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Hoi Mo,

Ik zou er niet voor kiezen. Wat Angel Eyes ook al zegt: Als jij die associatie nu al legt... Maar misschien kun je één van de namen veranderen, zodat ze wel vernoemd word, maar dan anders. Je kunt je kind Sandra noemen (om maar een voorbeeld te geven), maar ook Xandra, Cassandra of Alexandra. Hop, een andere voorletter, maar wel vernoemd.

Gelukkig heb je nog even de tijd. En misschien wordt het wel een jongetje, dan is het probleem helemaal niet aan de orde.

Cheers!

Belle.

Deel Deze Pagina