Dag dames, Weet even geen andere plek waar ik dit nu kan vragen! Ik heb al 7 jaar een trouwjurk in mijn kast hangen. Hij is erg mooi en natuurlijk maar 1 keer gedragen. Ik vroeg me af of er hier iemand is die weet hoe ik die het beste kan verkopen? Via marktplaats? Of zijn er misschien tips? Het is een strapless trouwjurk, ivoorkleur met een laagje kant er over met pailletjes en mooie patroontjes. Er zit een grote petticoat bij en een mooie lange sluier. Destijds voor 1200 gekocht en laten vermaken door mijn oma (iets ingekort en mouwen er af laten halen zodat ie strapless werd). Hebben jullie ervaringen met het verkopen van een trouwjurk?
Ik heb het geprobeerd, maar verwacht niet dat je de hoofdprijs krijgt. Ik had een jurk van Linea Raffaelli á 1275 euro op marktplaats staan, maar kreeg een bod van 100 euro. Als je hem daarvoor weg wilt doen, moet je het doen, maar ik vond dat toch echt te jammer. Dan kan mijn dochter hem later wel gebruiken als verkleedjurk ofzo haha.
Hier ook hetzelfde probleem schitterende maggie sottero op zolder a 1300 euro Hij is maar uit 2011. Op mp idd de meest lullige biedingen pff dan laat ik hem wel op zolder hangen.
Toen ik trouwde had ik een jurk van linea rafaelli. Gekocht destijds voor 1400. Na het trouwen gelijk op mp gezet en er 750 voor gekregen was ook het bedrag wat ik in mijn hoofd had.
Oei. Ja het is lastig. Ik had de mijne al op MP gezet maar niet met goede foto's en geen enkel bod. Erg jammer want hij is incl. petti coat en sluier en eventueel corsetje. Een erg mooie jurk waar ik wel echt van af wil. Kan het geld echt gebruiken, hij hangt in de weg en ben vorig jaar gescheiden dus ook geen leuk aandenken meer
Ik zat zelf te denken aan 500 euro, maar ja het is maar afwachten of dat gaat lukken. Het jammere is dat ik nog mooie foto's wilde maken in de jurk maar ik pas hem nu niet meer nu ik zwanger ben! (voor het eerst in 7 jaar dat ik hem niet meer pas! haha)
Denk niet dat dat lukt Hij is 2de hands uit de tijd zoals ze dan zeggen en voor 500 euro kun je ook een nieuwe kopen.
Er zijn speciale winkels die tweedehands trouwjurken verkopen. Ik ken een winkel die dit doet, ze maken een mooie foto van de trouwjurk en zetten de foto op verschillende social media. Je moet er geloof ik wel wat voor betalen. Misschien is dat een idee?
Mijn jurk staat ook al een hele tijd op mp, krijg de meest achterlijke biedingen. Denk idd dat hij maar de verkleedkist in moet voor later
Heb het ook op marktplaats geprobeerd. Kwamen geen reacties op. Dus hangt ie lekker weer op de zolder. Wel eens bij een trouwverhuur bedrijf geprobeerd. Maar die hadden al genoeg van maat 38/40.
Tegenwoordig willen mensen alles zowat gratis hebben. Wij hadden onze motor te koop staan en via verschillende sites opgezocht wat ik er nog voor kon vragen en dan t was ergens tussen de 1800 en 2300 en daar kwamen serieus biedingen van 300 euro, bij de sloop krijg ik nog meer.... Mijn advies is naar een 2ehands winkel en vragen of ze hem voor je willen verkopen.