Keukenwand RvS of glas kosten en ervaringen.

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 9 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mijn oma krijgt een nieuwe keuken van de ikea.
    Gister bij het uitzoeken van de laatste dingen(lees werkblad en achterwand) kwamen we erachter dat ze geen achterwand verkopen die ook bij een warmtebron geplaatst mag worden;)
    Tegels wil ze niet, dus moet ik opzoek gaan naar een RvS of glas wand.

Wie heeft 1 van de twee, wat zijn je ervaringen en wat heeft het gekost?

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij hebben glas, en dit laten spuiten in de kleur van onze keukenkastjes, hoogglans wit...

Het bevalt me super en ik zou niet anders willen.
    Het is echt heel ergmakkelijk schoon te houden.
    Kosten weet ik echt niet meer,dacht iets van 900 euro, voor circa 5 strekkende meter en 70 cm hoog. Maar er kwamen extra kosten bij voor het spuitwerk.

Rvs is moeilijker qua onderhoud en schoonmaak, maakt vaak ook de ruimte donkerder.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben rvs maar zou het nooit weer doen.... Het is heel lastig schoon te houden

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wij hebben ook glas. We hebben een rood stuk bij het fornuis en de rest is lichtgekleurd, beetje groenig/grijzig. De kleur zit aan de achterkant. Wij hebben het door een glashandel laten plaatsen. Maar ben ook de prijs kwijt. Zou gewoon eens gaan informeren bij een glashandel in de buurt.

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Wij hebben een rvs plaat achter het fornuis. Een glasplaat achter de rest van de keuken. Rvs plaat als volledige achterwand zou ik nooit doen! Is erg bewerkelijk met schoonmaken.
    Wij hebben de glazen achterwand ook in de kleur van de keukenkastjes laten spuiten.
    Makkelijk met schoonmaken, echt ideaal!
    Hier voor inkoopsprijs kunnen krijgen omdat mijn man zelf meubels ontwerpt en laat maken, dus direct vanaf de fabriek kunnen bestellen.
    Zou eens informeren hier of daar!

Deel Deze Pagina