Trouwens mensen die weinig te besteden hebben kunnen ipv een jurk kopen ook een jurk echte trouwjurk huren..
Wauw ik had gedacht dat mijn aanwezige heupen erg zouden uitsteken...maar hit is zoveel lagen stof en best dik dat het helemaal niet opvalt dat ik daar van die bobbels heb zitten :# Erg blij mee en onvoorstelbaar voor dat geld...!
Uiteraard moet je wel echt goed bijpassend ondergoed hebben en zoals je ziet flink ingenomen worden van onder
Bij mij is de pakket bezorger niet geweest vandaag Nu weet ik nog niet of het een rek stofje is of niet...
Sorry ik vind hem ook niet geweldig. .hoe de meeste zo intressant deden hier op zp Ieder zn ding natuurlijk. .vind het meer een jurk juist als je naar een bruiloft gaat of zo een gala avond. Maar bruidsjurk ?nee sorry
Dat je het niet mooi vind dat mag ieder zijn mening? Maar wat bedoel je met interessant doen? Klinkt wat negatief eerlijk gezegd
Ik Las vnmorgen wel de reacties hier maar had de jurk nog niet gezien dus dacht zal wel een super mooi jurk zijn zoiets? Maar misschien als je helemaal af bent mooie sieraden hoge hakken haren enz dat het gelijk anders eruit ziet.maar lelijk vind ik hem niet hoor; )
Kan dit alleen online besteld worden of hangen ze ook in de winkel? Wil wel voor me dochter dat jurkje eigenlijk
Nu ik het zo zie, vind ik het ook niet echt passen als trouwjurk. Maar ieder zijn smaak natuurlijk. Echt lelijk vind ik het zeker niet lekker simpel