Jammer dan gaat ie op mp want had hem besteld voor een verkleedfeestje. Ben dan 35 weken zwanger en wilde als "moetje" bruid verkleed gaan Als iemand hier interesse heeft voor 29.95 mag je mij een pb sturen 😃
Voor nu vind ik het ook geen trouwjurk maar als je de juiste accessoires hebt ( ondergoed, sierraden, je make-Up en haar) en het belangrijkst de jurk goed op maat laat maken kom je een heel eind
Ik vind het een prachtige jurk! Staat jullie ontzettend mooi dames! Ik houd juist niet van die over the top prinsessen-trouwjurken.
Ik vind het een super leuke trouwjurk voor een zomer-bruiloft op het strand! Moet wel lachen om de advertenties op MP, veel bedrijven zetten nu in hun titel: mooie trouwjurk, bijna net zo goedkoop als zeeman (maar meer keuze bla bla bla). Krijgen een hoop hits bij het zoeken! Slimme marketing.
Ik vind t wel een leuke jurk maar absoluut geen bruidsjurk.. ik heb zo'n soort jurkje gehad (maar dan korter) met dezelfde bovenkant als zomerjurkje.. en dat vind ik het ook: een lange zomerjurk.
Ik vind hem qua model wel leuk staan bij jullie. Maar ik vind het stofje van de rok nogal "goedkoop" uit zien op de foto's of valt dat mee?
Ja de kanten bovenkant is duidelijk niet van mooie kwaliteit. Mijn vriend heeft de jurk dus ook afgekeurd
Nou, ik vind 'm hartstikke mooi hoor! Ik zou het ook echt belachelijk vinden als iemand het in z'n hoofd zou halen om zo op een bruiloft te verschijnen, als ze zelf de bruid niet zijn