Vind hem zelf erg leuk! Wil er nog wel mee gaan knutselen. Een sieraad op de satijnen band en waarschijnlijk het randje bij de armen en d'r hals eraf. Ook moet hij meer gevoerd worden. Kijken of een naaister dat kan doen. Voor 30 euro is het een super jurk! En hij heeft genoeg ruimte voor een zwangere buik. (Gelijk ff bruidsboektje erbij gedaan 😂😂
Dat hoef je niet te zeggen... dat weet iedereen al wel. Zeeman heeft er maar 1, dus men herkent hem meteen. Het is een leuke jurk, maar niet echt een trouwjurk. Hij zal voor meer gelegenheden aangeschaft worden denk ik.
Ah thanks! Ja heb al gekeken voor een onderrok van tule en die zijn al voor iets van 15 euro op alie expres te krijgen. En dan het topje laten voeren bij een naaister. En nog wat kleine steentjes / kraaltjes erop!
Dit iets? Simple Women Below Waist All Colors 5 layer Floor Length 2015 Adult Long Tutu Tulle Under Skirt A Line Petticoat Plus Size-in Skirts from Women's Clothing & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group Kan ook nog een andere kleur onder..is mogelijk best leuk voor het effect
Ik zie die ambtenaren al denken bij de burgerlijke stand; Hey, heb ik die jurk vorige week ook al niet gezien? Maar zonder gekheid, hij staat gewoon wel mooi!
maar pff niet leuk als hij zo populair is, dan sta je met pech nog met dezelfde jurk in een park of fotolocatie
mja, maar als je er dan nog zoveel aan moet doen, kun je net zo goed naar een outlet bruidswinkel gaan, of via mp....want 30 + 15 + topje voeren (is ook zo 30 euro minstens) + kraaltjes ben je alles bij elkaar ook 100 euro kwijt....En dan voor een jurk waar er zoveel van zijn? Doodzonde en zou dan liever in iets uniekers gaan.
Ben ik eigenlijk wel met je eens. Zo heb ik zelf een in mijn ogen mooie trouwjurk gekocht voor 95,- in een outlet. Ben er echt heel blij mee! Nu nog wachten op ons terug trouw feestje 😉
Ik heb zelf een outlet voor bruidsmode aan huis, en bij mij kun je echt al een hele mooie japon kopen voor iets meer dan 100 euro. Dan heb je een merk en heb je een japon waar niet half Nederland in loopt, niet om reclame te maken maar het is gewoon wel zo. Want ook bij deze japon komen vermaakkosten (als je niet handig bent) want hij is ook heel lang gehouden, dus moet in de meeste gevallen korter gemaakt worden ook. Tuurlijk: als hij je zo past en je doet er een onderrok onder en je bent handig met vermaken kun je er goedkoop zelf wel wat aan doen, maar als dit niet het geval is, is het in dit geval niet goedkoop, maar duurkoop.
ben ik op zich wel met je eens, maar je blijft waarschijnlijk zien dat het de Zeemanjurk is. Is op zich niets mis mee, maar als je er nog best veel aan moet doen, lijfje en rok moet voeren, randjes eraf moet halen etc, en je ziet dan nog dat het de jurk van Zeeman is, vind ik dat best een beetje zonde. Maar dat is uiteraard mijn mening. Als Yale dat ervoor over heeft en het is daarna háár jurk, waar zij zich helemaal geweldig en prachtig in voelt is het goed.