Kraaltjes zal 2 euro zijn en kan ik er zelf opmaken. Eveneens voor het korter maken, heb een deels mode opleiding gevolgd. Er zit nog wel meer achter. M'n trouwjurk zou gemaakt worden door m'n moeder. Ze is helaas 1,5 jaar geleden overleden. Ik wil helemaal geen trouwjurk uitzoeken. Maar wil wel op haar naaimachine m'n eigen jurk klaarmaken.
Yale. ..Hij staat je nu al prachtig! Ik geloof vast dat je er iets heel moois van maken zal en ik vind de gedachte erachter ontzettend verdrietig en heel mooi tegelijk! Wat vreselijk dat ze er niet bij is op die mooie dag.
Hij staat je prachtig Yale, en met dat idee erachter is hij nóg mooier! Ik snap dat gezeur over 'hoe populair hij is' en 'dat iedereen dan dezelfde heeft' ook echt niet In 2013 waren er 64000 stellen die trouwden, als je er voor het gemak van uitgaat dat dit allemaal hetero stellen waren, waren er dus 32000 vrouwen. Met een oplage van 1500, zou dus nog geen 5% van de vrouwen in dezelfde jurk trouwen. Nederland beschikt over zo'n 1500 officiële trouwlocaties, dus zelfs als íedereen op dezelfde dag in een Zeeman-jurk zou trouwen, zou je jurk op jouw locatie nog uniek kunnen zijn. Ik ben helaas niet goed genoeg in wiskunde om even snel uit te rekenen hoe groot de kans is dat je op jouw trouwdag, op jouw locatie iemand tegenkomt in dezelfde Zeeman-jurk, maar dat die kans piepklein is, weet ik wel En even if.. Daar gaat het toch helemaal niet om? Als je dit een mooie jurk vindt, je er mooi en lekker in voelt en je straalt op de dag dat je met je grote liefde trouwt, dan zie je er toch gewoon fantastisch uit en niets meer dan dat? ♥
Dit dacht ik ook al! Ik denk dat je maar weinig mensen zult zien trouwen in een Zeeman trouwjurk. Ik verwacht namelijk ook dat veel mensen deze jurk in de verkleeddoos zullen doen of voor een ander feest zullen gebruiken.